شرایط مازندران عادی نشده است

استاندار مازندران گفت: بررسی‌های اولیه نشان از کاهش شیوع کرونا در مازندران را دارد، اما این مسئله به منزله عادی شدن شرایط استان نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد حسین زادگان استاندار مازندران در حاشیه بازدید از مبادی ورودی نوشهر در منطقه کپورچال گفت: بررسی‌های اولیه نشان از کاهش شیوع کرونا در مازندران را دارد، اما این مسئله به منزله عادی شدن شرایط استان نیست.

او افزود: اظهارنظر کلی درباره نتایج محدودیت‌های کرونایی زودهنگام است، اما محدودیت‌های کرونایی میزان تردد در محور‌های استان را کاهش داد.


بیشتر بخوانید


استاندار مازندران ادامه داد: مردم و مشاغل همراهی خوبی در اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی داشته اند.

حسین زادگان گفت: اگرچه اکنون برای اظهار نظر در مورد کاهش شیوع ویروس کرونا در استان زود است، اما علائم نشان دهنده این است که این روند خصوصا در شهر‌های نوشهر، عباس آباد و تنکابن کند‌تر شده است.

او افزود: در شهرستان رامسر بدلیل همجواری با استان گیلان و تغییراتی که در دو شهرستان مجاور رخ می‌دهد باید نظارت‌ها با دقت بیشتری انجام شود.

استاندار مازندران گفت: مردم نسبت به گذشته در رعایت فاصله فیزیکی و زدن ماسک همکاری داشتند و شاهد رشد قابل قبول بودیم و امیدواریم این فرایند ادامه داشته باشد تا بتوانیم اعلام کنیم همه شهرستان‌ها وضعیت سفید دارند.

در آخرین فهرست اعلام شده از ستاد ملی مقابله با کرونا شهرهای آمل، ساری، گلوگاه، محمودآباد و نور در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار