رئیس دانشگاه خواجه نصیر مطرح کرد؛

روز دانشجو، نماد استکبار ستیزی است

یکه یزداندوست گفت: روز دانشجو، نماد استکبار ستیزی است، در این روز باید صمیمیت و همدلی را در اتخاذ تصمیم و خرد جمعی با دانشجویان برای آباد سازی ایران، به اشتراک بگذاریم.

فرهاد یکه یزداندوست، رئیس دانشگاه خواجه نصیر درباره برنامه ریزی این دانشگاه به مناسبت روز دانشجو در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: طبق سنوات گذشته برنامه های متفاوتی را به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی تدارک دیده ایم.

او افزود:  برنامه روز دانشجو با همان روح و سیاق سال های گذشته برگزار می شود و مناظره های دانشجویی هم انجام خواهد شد.

یکه یزداندوست با بیان اینکه افتتاحیه جشنواره ملی واژه فردا برگزار می شود، تاکید کرد: این جشنواره ملی به صورت مجازی افتتاح خواهد شد همچنین امروز نشریه برتر، نویسنده برتر، ویراستار برتر و طرح های هنری برتر نشریات دانشگاهی دانشجویی را معرفی خواهیم کرد.

او تصریح کرد: شور و شوق کافی برای بزرگداشت روز دانشجو از سوی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی حتی با وجود ویروس کرونا وجود دارد و امیدواریم امسال که برخورد فیزیکی کمتر است و ارتباطات ما از طریق فضای مجازی شکل می‌گیرد، بتوانیم این مناسبت را به خوبی ارائه دهیم چرا که شرایط تهران در حال حاضر از نظر بیماری کرونا نارنجی رنگ بوده و به هیچ عنوان نباید گردهمایی های حضوری داشته باشیم.

رئیس دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی درباره تعریف خود از روز دانشجو گفت: در فضای آموزشی دانشگاه ها مرتب در حال نگاه به مسائل جدید بوده و به عبارتی دنبال ارائه تغییرات و تحولات روز دنیا هستند.

دانشجویان ذخیره حیاتی کشور هستند

یکه یزداندوست با بیان اینکه شانزدهم آذر، نمادی از استکبار ستیزی است، ادامه داد: مطابق گفته های مقام معظم رهبری، دانشجویان امید، آینده و ذخیره حیاتی کشور هستند، بنابراین این روز را باید گرامی داشت. در این روز باید صمیمیت و همدلی را در اتخاذ تصمیم و خرد جمعی با دانشجویان برای آباد سازی ایران، به اشتراک بگذاریم.

او در پایان یادآوری کرد: سرمایه انسانی که این سرزمین دارد منبع ارزشمندی است و قطعا دانشجویان قسمت بزرگی از این سرزمین هستند. اگر قرار باشد اتفاق خوشی برای کشور بیفتد، حتما حضور دانشجویان در راستای حل مسائل اجتماعی و چالش های جهانی در این صحنه تعیین کننده خواهد بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار