کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی خبرداد؛

بارش برف و باران از فردا در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش برف و باران همراه با کاهش دما از فردا در خراسان رضوی آغاز شده و تا روز سه‌شنبه ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به بارش برف و باران از فردا در استان،گفت: این بارش‌ها همراه با رگبار رعد و برق، وزش باد شدید، تشکیل مه، احتمال آبگرفتگی و کاهش ۶ تا هشت درجه‌ای دما پیش بینی شده است.

او افزود: میانگین دمای هوا امروز در خراسان رضوی به میزان چند درجه نسبت به روز گذشته افزایش یافته است، اما در روز دوشنبه این هفته به طور محسوسی کاهش می‌یابد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد هشت درجه سلسیوس پیش بینی شده است که نسبت به دیروز سه درجه افزایش دارد و فردا تغییری نمی‌کند.

اثمری بیان کرد: بیشینه دمای هوای مشهد با هفت درجه کاهش در روز دوشنبه به یک درجه سلسیوس خواهد رسید.

او تصریح کرد: کمینه دمای هوای مشهد طی این مدت به سه درجه زیر صفر می‌رسد که در شهر‌های سردسیر و کوهستانی تا هفت درجه زیر صفر کاهش می‌یابد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: ریوش با کمینه دمای هوای ۲ درجه و بردسکن با بیشینه دمای هوای ۱۴ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

اثمری اظهار کرد: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان سبزوار با سرعت ۳۶ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.