برق رایگان برای ۲۰ درصد خانوار مشهدی

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق مشهد گفت: ۲۰ درصد مشترکان برق در مشهد شامل طرح امید می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا کاشی مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق مشهد در ارتباط با اجرای طرح برق امید در مشهد گفت: طرح برق امید از ابتدای آبان‌ماه در مشهد اجرا شده است و همه مشترکانی که در فصل گرما زیر ۱۰۰ کیلووات و در فصل‌های دیگر زیر ۸۰ کیلووات در ماه برق مصرف کنند، صد در صد قبض برق آن‌ها تخفیف دار خواهد بود.

او با اشاره به اینکه طرح برق امید شامل مشترکان خانگی می‌شود، افزود: در مشهد حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار مشترک برق داریم که ۸۰ درصد این مشترکان، برق خانگی مصرف می‌کنند.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق مشهد ادامه داد: به‌طور متوسط حدود ۲۰ درصد مشترکان برق مشهد در طرح قرار دارند که مصرف آن‌ها صد در صد تخفیف دار می‌شود.

کاشی بیان کرد: مشترکان خانگی به ۳ دسته مشترکان کم‌مصرف، خوش‌مصرف و پرمصرف تقسیم می‌شوند که حدود ۲۰ درصد مشترکان مشهدی نیز پرمصرف هستند.

او تصریح کرد: حجم زیادی از مشترکان ما در استفاده از برق خوش‌مصرف هستند که میزان مصرف آن‌ها در ماه بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ کیلووات است.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق مشهد تاکید کرد: همه تلاش ما این است که با راهکار‌هایی که به مردم ارائه می‌دهیم بتوانیم مشترکان را به‌سمت مشترکان کم‌مصرف و خوش‌مصرف سوق دهیم و با ارسال پیامک‌های آموزشی راهکار‌های مدیریت مصرف را به مشترکان آموزش می‌دهیم.

کاشی اظهار کرد: نرخ محاسبه قبض برق مشترکان پرمصرف قطعا متفاوت است و حدود ۱۰ درصد به مبلغ برق آن‌ها افزوده می‌شود.
 
انتهای پیام//ا.د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.