یک «روز خوش» با تهران قدیم در محله تجریش

عوامل برنامه «روز خوش» شبکه جام جم، این بار سری به میدان تجریش زده‌اند تا سبک زندگی تهران قدیم و جدید را بررسی کنند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان ، سید هادی معتمدی روانپزشک و آسیب شناس اجتماعی، دوشنبه ۱۷ آذر ماه در برنامه «روز خوش» درباره محدودیت و سبک زندگی صحبت می‌کند.

در بخشی دیگر حامد ایرانشاهی مدرس دانشگاه و پژوهشگر تاریخ، در ادامه بررسی تهران قدیم سری به تجریش زده و از تاریخچه این منطقه سخن می‌گوید.

«خوش مزه» روز دوشنبه دستورالعمل تهیه کاپ گوشت و پنیر را آموزش می‌دهد. همچنین اطلاعاتی درباره روز جهانی نرم افزار‌های متن باز در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

علیرضا زمانی کارشناس خلاقیت و ایده پردازی هم ، سه شنبه ۱۸ آذر ماه با حضور در برنامه «روز خوش» درباره اندیشه طراحی و سبک زندگی گفت و گو می‌کند. هومن بالازاده مهندس معمار به موضوع معماری معاصر ایران می‌پردازد و همچنین پخش گزارشی از دانش آموختگان زبان فارسی بنیاد سعدی از لبنان از دیگر بخش‌های این برنامه خواهد بود.

برنامه «روز خوش» با نگاه به زندگی از منظر سبک زندگی ایرانی - اسلامی با اجرای محمدامین نبی اللهی و ندا سلیمانی تلاش می‌کند صبحگاه ایرانی - اسلامی را به نمایش بگذارد. مجله صبحگاهی «روزخوش» از دوشنبه تا جمعه ساعت ۹ صبح به وقت تهران به تهیه کنندگی حسین علیاری از شبکه جهانی جام جم پخش می‌شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.