باشگاه پرسپولیس منتظر رای کمیته تعیین وضعیت درباره پرونده شجاع خلیل زاده

باشگاه پرسپولیس منتظر رای رسمی کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال است تا در پرونده شکایت از شجاع خلیل زاده اقدامات لازم را انجام دهد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شجاع خلیل زاده، مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس پس از پایان رقابت‌های لیگ نوزدهم قرارداد خود را با سرخ‌ها به صورت یک طرفه فسخ کرد و به الریان پیوست.

پرسپولیسی‌ها معتقدند فسخ قرارداد این بازیکن غیر قانونی بوده و به همین دلیل از او به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت کردند.

جمشید نورشرق، رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال بیان کرد: نکته پرونده شکایت پرسپولیس از شجاع خلیل زاده این است که ورود و دخالت یک مرجع بین المللی سبب شده مرجع داخلی این پرونده را رسیدگی نکرده و مرجع خارجی صلاحیت رسیدگی به آن داشته باشد، زیرا در این پرونده پای یک فدراسیون خارجی هم در میان است. نظر کمیته تعیین وضعیت بازیکنان هم این است که این شکایت نزد فیفا مطرح شود. اینکه پرسپولیس به فدراسیون جهانی شکایت کند، در اختیار خودش است، اما آنچه درباره آن می توانیم اظهار نظر کنیم این است که طبق ماده ۲۲ مقررات نقل و انتقالات مرجع رسیدگی به این پرونده کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال نیست بلکه در حال حاضر مرجع فیفا است.


بیشتر بخوانید


با پیگیری این موضوع مشخص شد که باشگاه پرسپولیس منتظر رای رسمی کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال است تا برای پیگیری شکایت خود اقدامات لازم را انجام دهد.

سرخ‌ها پس از جواب کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در خصوص پیگیری شکایت از خلیل زاده در فیفا تصمیم گیری می‌کنند.

انتهای یپام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار