۱۵۵۱ فقره تسهیلات کارآفرینی در استان مشمول طرح تاخیر

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هزار و ۵۱۵ فقره تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در کهکیلویه و بویراحمد مشمول تاخیر در بازپرداخت ۳ ماهه در دوران کرونا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، ارسلان حسن پور مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این طرح به منظور کمک به دریافت کنندگان تسهیلات که به علت تغییر شرایط کاری در دوران کرونا برای بازپرداخت بامشکل مواجه بودند اجرا می شود گفت: هزار و ۵۱۵ فقره تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در کهکیلویه و بویراحمد مشمول تاخیر در بازپرداخت ۳ ماهه در دوران کرونا شد و ۱۵۰ فقره تسهیلات نیز مشمول ۶ ماه تا یک سال تاخیر در بازپرداخت شدند.
 
حسن پور افزود: ۱۰۰ درصد وجه التزام تاخیر دریافت‌کنندگان تسهیلات با عنوان جریمه دیرکرد نیز بخشیده شد.
 
او بیان کرد: این صندوق به افرادی که توانایی بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی از سال ۸۱ تا ۸۹ را ندارند تسهیلات با نرخ ۱۴ درصد و بازپرداخت ۲۴ تا ۴۸ ماه ارائه می‌دهد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گفت: دریافت‌کنندگان تسهیلات این صندوق از سال ۹۰ تا ۹۷ که توان بازپرداخت آن را ندارند نیز تا سقف صد میلیون ریال قرض الحسنه با نرخ ۱۴ درصد و بازپرداخت ۲۴ تا ۳۶ ماه ارائه می‌شود.

او بیان کرد: برای تمامی تسهیلات گردشگری و بوم گردی از محل اعتبارات روستایی نیز دوره تاخیر در پرداخت ایجاد شد.
 
حسن پور گفت: برای کمک به سلامت مردم و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی دستگاه‌های ثابت و سیار (پوز فروشگاهی) در اختیار صاحبان کسب و کار قرار گرفت.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.