مجید سلطانی مطرح کرد؛

داشتن برنامه راهبردی گامی موثر در تحقق اهداف شرکت مخابرات

مدیرعامل جدید شرکت مخابرات ایران درباره چگونگی محقق شدن اهداف شرکت مخابرات توضیحاتی داد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در جلسه‌ای که با حضور رئیس، نایب رئیس، اعضای هیات مدیره، معاونین و همچنین به صورت ویدئوکنفرانسی با مدیران کل ستادی و مدیران مناطق این شرکت برگزار شد، به لزوم برنامه محور بودن فعالیت‌ها اشاره کرد و گفت: با دارا بودن برنامه راهبردی مناسب و تلاش و همدلی بین لایه‌های بدنه شرکت، اهداف تعیین شده محقق خواهد شد.

مدیرعامل جدید شرکت مخابرات ایران افزود: تکلیفی که از سوی هیات مدیره شرکت نهاده شده باید به نحو مطلوب انجام دهیم تا پاسخگوی مناسبی برای آحاد مردم و مشتریان باشیم، از این رو، ضروریست با همدلی و همسویی به این مهم دست یابیم.

سلطانی ارتقاء جایگاه شرکت مخابرات ایران را یک ضرورت دانست و بیان کرد: این شرکت با قدمت و وسعتی که دارد شایسته بالاترین جایگاه در منطقه است، از این رو با هم عهدی، یک‌سویی و یکپارچگی کمک کنیم با ارتقاء مناسب به جایگاه مطلوبی برسیم.

نیروی انسانی عنصری کلیدی در موفقیت شرکت مخابرات

وی از منابع انسانی به عنوان کلید اصلی موفقیت یاد کرد و گفت: مطمئن هستم با نیروی فنی، متعهد و متخصصی که در مجموعه شرکت وجود دارد می‌توانیم به سرمنزل مقصود که همانا، درآمد زایی و رضایتمندی همه ذینفعان است برسیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران بیان کرد: برای رسیدن به اهداف، باید بر اساس برنامه راهبردی حرکت کنیم تا بتوانیم با زمانبندی مناسب و درست، حداکثر کارایی را برای شرکت داشته باشیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.