سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان:

درست نبود جلوی تیم حریف شادی کنیم/ با تغییر تاکتیک، مقابل استقلال ملاثانی پیروز شدیم

خلیفه اصل، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: استقلال ملاثانی تیم همشهری ما است و جوانمردانه نبود که در پایان بازی بخواهیم جلوی آن‌ها شادی کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر خلیفه اصل، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان پس از پیروزی پرگل تیمش مقابل استقلال ملاثانی و رسیدن به صدر جدول لیگ آزادگان اظهار کرد: بازی بسیار سختی مقابل استقلال ملاثانی داشتیم که تیم بسیار خوبی است و کادر فنی باتجربه‌ای در اختیار دارد. تیم حریف بازیکنان توانمند و جنگنده‌ای در اختیار داشت و نزدیک بود کار ما گره بخورد.

خلیفه اصل در ادامه گفت: باید به بازیکنانم تبریک بگویم که یک بازی درگیرانه را پشت سر گذاشتند. با تغییرات تاکتیکی که در نیمه دوم اعمال کردیم، توانستیم به گل‌های بیشتری برسیم و خدا را شکر می‌کنیم که توانستیم ۳ امتیاز را کسب کنیم. نتیجه‌ای که رقم خورد، از ارزش‌های تیم حریف کم نخواهد کرد.  

سرمربی استقلال خوزستان درباره عملکرد داوری گفت: هفته گذشته متاسفانه یک پنالتی ۱۰۰ درصدی برای ما گرفته نشد و گل سالم ما را هم آفساید اعلام کردند. من به خودم اجازه نمی‌دهم درباره داوری حرف بزنم، اما امیدوارم داوران خوب قضاوت کنند تا حقی ضایع نشود.


بیشتر بخوانید:


او درباره درخواستش از بازیکنان تیمش در پایان بازی مبنی بر این که در زمین خوشحالی نکنند گفت: به هر حال بازی تمام شده بود و ما دوست داشتیم در رختکن خوشحالی کنیم، زیرا استقلال ملاثانی تیم همشهری ما است و حرمت‌ها باید حفظ شود. یکی از ابعاد ورزش، رعایت اصول جوانمردانه است که متاسفانه در این دوران به فراموشی سپرده شده است. استقلال ملاثانی امروز مقابل ما شکست خورده بود و درست نبود که مقابل آن‌ها شادی کنیم.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار