جزئیات واژگونی یک خودرو پژو در اتوبان آزادگان

معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ از واژگونی سواری پژو در محدوده بزرگراه آزادگان، خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ سعید اکبری، معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص واژگونی سواری پژو در محدوده بزرگراه آزادگان با یک مصدوم، اظهار کرد: در ساعت ۱۶:۳۶ امروز در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره واژگونی پژو در مسیر بزرگراه آزادگان نرسیده به سعیدی، بلافاصله گشت تصادفات منطقه ۲۶ به همراه نیرو‌های امدادی به محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که یک دستگاه سواری پژو به علت به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت زیاد و‌پس از برخورد با گاردریل‌های کنار اتوبان واژگون می‌شود.

معاون ترافیکی پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: در این حادثه راننده پژو مصدوم، که توسط نیرو‌های امدادی به مراکز درمانی انتقال یافت.

وی گفت: کارشناس پلیس راهور علت حادثه را ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئن اعلام کرد.

چرخش و واژگونی پژو/ چاله‌های خطرناک در اتوبان آزادگان دردسر ساز شد

وی افزود: راننده خودروی سمندی که در جلوی این پژو در حال حرکت بوده خود را مقابل چاله‌ای وسیع در این اتوبان می‌بیند و ناگهان تغیر مسیر داده که این تغیر مسیر باعث می‌شود پژو نتواند خودروی خود را کنترل نموده و در موقع مناسب واکنش نشان دهد و با گاردریل‌های کناری اتوبان برخورد و واژگون می‌شود.

وی افزود: به همین خاطر و به علت این واژگونی عصر امروز شاهد سنگین شدن بار ترافیک در این محدوده بودیم و خودرو‌های عبوری مجبور شدند به دلیل عدم برخورد با این وسیله واژگون شده تغیر مسیر داده و همین امر بر ترافیک افزود و رانندگان مجبور شدند مدتی را پشت بار ترافیکی بمانند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۲۲ آذر ۱۳۹۹
علت تصادف تخطی از سرعت مطمىنه بوده یا چاله وسیع در وسط اتوبان،برای جلوگیری از تکرار لطفا مسؤل مربوطه مسؤلانه جواب بده
آخرین اخبار