رئیس مرکز فرماندهی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد؛

برخورد خودروی ریو با گاردریل‌های کنار بزرگراه امام علی

سرهنگ رنجبر درباره جزئیات حادثه برخورد خودروی سواری ریو با گاردریل در بزرگراه امام علی توضیحاتی داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ مجید رنجبر رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد : در ساعت ۰۳:۲۴ بامداد امروز، در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی محدوده شهید زین الدین، یک دستگاه سواری ریو که در این مسیر در حال تردد بود، ناگهان از مسیر خارج شد و پس از برخورد با گاردریل‌های کناری بزرگراه به دور خود چرخیده و به داخل فضای سبز کناری اتوبان رفت.

سرهنگ رنجبر ادامه داد: این خودرو پس از برخورد به چندین اصله درخت، متوقف شد. با حضور کارشناسان پلیس راهور فاتب در موقعیت حادثه علل حادثه مورد بررسی قرار گرفت و تیم اورژانس پس از بیرون آوردن راننده ریو به مداوای وی در محل پرداختند.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ درخصوص علت حادثه گفت: عوامل پلیس راهور پس از بررسی صحنه تصادف به این نتیجه رسیدند که عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه از سوی راننده وانت باعث این حادثه شده است. خوشبختانه به راننده خودرو و عابر و وسیله دیگری آسیبی نرسید و راننده وانت در محل مداوا شده است.

سرهنگ رنجبر از رانندگان خودرو‌ها خواست قبل از حرکت حتما به اندازه کافی استراحت کنند و با خستگی و خواب آلودگی هیچ گاه رانندگی نکنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار