رئیس باشگاه پاری سن ژرمن:

نیمار و امباپه در پاریس خواهند ماند

خلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن گفت: نیمار و امباپه علاقه خود را نسبت به ادامه حضور در تیمشان اعلام کرده اند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از الرایه، ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاری سن ژرمن فرانسه در تازه‌ترین اظهار نظر خود درباره نقل و انتقالات این تیم در پنجره‌های انتقال بازیکن پیش رو، اعلام کرد: نیمار و ام باپه ۲ ستاره تیم، علاقه خود را برای تمدید قرارداد اعلام کرده اند و  باشگاه نیز به دنبال تکمیل مذاکرات با وکلای این بازیکنان است.

خلیفی، اما در ادامه گفت: پس از این، تمامی مسائل مربوط به تمدید قرارداد با ۲ ستاره برزیلی و فرانسوی تیم محرمانه خواهد بود.

او همچنین از اطمینان بالای مسئولان پاری سن ژرمن نسبت به تمدید حداکثری قرارداد ستاره‌ها برای فصل آینده رقابت‌های فوتبال اروپا خبر داد.

با این تفاسیر به نظر می رسد پس از اتمام قرارداد مسی با تیم بارسلونا در فصل آینده فوتبال اروپا، تیم پاری سن ژرمن یکی از دنبال کنندگان این فوق ستاره آرژانتینی برای جذب باشد؛ چرا که مسی و نیمار بار‌ها در طول چند ماه اخیر از علاقه بالای خود برای هم‌بازی شدن دوباره در یک تیم واحد خبر داده بودند و در صورت تمدید دوباره قرارداد نیمار با پاری سن ژرمن،  شاید مقصد بعدی مسی نیز این تیم فرانسوی باشد.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

برچسب ها: پاری سن ژرمن ، نیمار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.