اخباری: تراکتور ستاره‌های زیادی دارد/ باهوش بازی خواهیم کرد

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی درباره دیدار این تیم مقابل تراکتور توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد سعید اخباری سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی در نشست خبری قبل از بازی با تراکتور اظهار داشت: در ابتدا از زحماتی که وحید بیاتلو در این مدت کشید قدردانی می‌کنم. من هم بعد از بیاتلو می خواستم از ماشین سازی جدا شوم اما با توجه به قراردادی که داشتم باشگاه از من درخواست کرد که برگردم و به تیم کمک کنم.

او افزود: تراکتور قدمت زیاد و هواداران پر شوری دارد. شخصی مثل زنوزی که در این شرایط اقتصادی از جیب خود برای باشگاه تراکتور خرج می‌کند، قابل تقدیر است. من در ۷ استان کار کرده‌ام و اینجا هشتمین استان است. اگر در هر استان یک نفر مثل زنوزی وجود داشت، وضعیت فوتبال ما به سمت باشگاه‌داری در اروپا می‌رفت. بخش خصوصی است که فوتبال را می‌چرخاند نه بخش دولتی. زنوزی ۳ کاپیتان تیم ملی را به استخدام تیم تراکتور درآورده است.

اخباری در ادامه بیان کرد: تراکتور ستاره های زیادی دارد و بازی سختی در پیش داریم. مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی است و امیدوارم اسکوچیچ دوباره او را به تیم ملی دعوت کند چون زحمت زیادی برای تیم ملی کشیده است. او ۳ دوره در جام جهانی حضور داشته و چنین موردی را در ایران نداریم. او در بزرگ‌ترین تیم‌ها بازی کرده و با توجه به تجربه‌ای که دارد به عنوان مربی هم می‌تواند به تراکتور کمک کند. ما جدال سختی با تراکتور داریم. ۲ جلسه تمرین کرده‌ایم. امیدواریم بازی خوبی با تراکتور داشته باشیم.

او در خصوص اینکه ماشین سازی هجومی بازی می‌کند یا دفاعی، بیان کرد: فکر می‌کنم ماشین سازی قدمت بیشتری نسبت به تراکتور دارد و از هواداران متعصبی هم برخوردار است. با توجه به اینکه ماشین سازی نتایج جالبی نگرفته در این مسابقه باهوش بازی خواهیم کرد.

سرمربی ماشین سازی در ادامه گفت: من در ۸ استان به مدت ۱۲ سال فعالیت کرده‌ام. بیشترین سال فعالیتم در اهواز بوده که با استقلال خوزستان قهرمان شدیم. در لیگ‌های پایین‌تر سرمربی بوده‌ام. حس خوبی است که در ماشین سازی فعالیت می‌کنم. شروع لیگ برای ما از فردا است. ما مصدوم و محرومی نداریم.

او در پایان گفت: خیلی دوست داشتیم که هواداران ۲ تیم در ورزشگاه حضور داشته باشند. دلیل پایین آمدن کیفیت بازی‌ها نبود تماشاگران است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار