ساماندهی ورودی شرقی سمنان در انتظار هماهنگی قانونی توسط اداره کل راه و شهرسازی

شهردار سمنان گفت: برای ساماندهی ورودی شرقی سمنان منتظر هماهنگی های قانونی توسط اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان هستیم .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید محمد ناظم رضوی شهردار سمنان گفت : مبادی ورودی شهر یکی از مهم‌ترین ساختار کالبدی و فضایی در شهر است، و مسافران از این طریق با ورود به شهر اولین تصویر از شهر را در ذهن خود تداعی می‌کنند .

او لزوم پرداختن به ورودی های شهر ، به عنوان یکی از عناصر هویت بخش شهر را مهم دانست و افزود : برای افزایش کارایی ورودی شرقی شهر با توجه به وجود مراکز علمی و دانشگاهی ، پارک بزرگ سوکان، مجموعه پارک موزه دفاع مقدس و مسیر دسترسی به شهرک صنعتی باید از نظر طراحی متناسب با شاخصه‌ها در نظر گرفته شود .

شهردار سمنان با اشاره به اقدامات موثر شهرداری در خصوص انجام پروژه‌های مختلف عمرانی و خدماتی در شهر، اظهار داشت : یکی از دغدغه‌های مهم شهرداری و شورای اسلامی شهر بحث ساماندهی و زیبا سازی ورودی های شهر است که برای ساماندهی ورودی شرقی سمنان و اصلاح فنی پل شهید ترحمی ، منتظر هماهنگی های قانونی توسط اداره کل راه و شهرسازی استان هستیم .

انتهای پیام / گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.