ثبت ۳۹ حمله نظامی در منطقه کاهش تنش ادلب در ۲۴ ساعت گذشته

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد جبهه النصره طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۹ مرتبه به منطقه کاهش تنش ادلب حمله کرده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد گروه تروریستی جبهه النصره در ۲۴ ساعت گذشته ۳۹ مرتبه به منطقه کاهش تنش در ادلب سوریه حمله کرده و با تیراندازی و گلوله باران، آتش بس در این منطقه را نقض کرده است.

وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، عناصر گروه تروریستی النصره ۳۹ حمله در منطقه کاهش تنش ادلب انجام داده اند که ۲۴ مورد در استان ادلب، ۵ حمله در استان حلب، ۵ حمله در استان لاذقیه و ۵ حمله در استان حماء بوده است.

این در حالی است که وزارت دفاع ترکیه هیچ حمله‌ای را طی ۲۴ ساعت گذشته در منطقه کاهش تنش سوریه ثبت نکرده است.

به تازگی واحد‌های پلیس ارتش روسیه در استان حلب عملیات گشت انجام داده بودند.

پیش از این نیز منبعی نظامی در «شورای نظامی عین عیسی» فاش کرد که نیرو‌های روسی رسماً از نیرو‌های دموکراتیک سوریه (قسد) درخواست کرده اند تا شهر عین عیسی را در حومه شمالی رقه، به نیرو‌های ارتش سوریه تحویل دهند.

در حالی که حومه جنوبی ادلب شاهد درگیری و بمباران متقابل بین نیرو‌های سوریه و گروه‌های مسلح بود، ترکیه به تقویت مراکز نظامی خود در منطقه به ویژه در جبل الزویه ادامه داد و نیرو‌های بیشتری را که از گذرگاه مرزی کفرلوسین در شمال ادلب وارد منطقه کرد که شامل ۱۵ وسیله نقلیه و کامیون بود که حامل تجهیزات نظامی و لجستیکی بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار