سخنگوی گردان‌های حزب الله عراق: در برابر تلاش‌ها برای عادی سازی روابط می‌ایستیم

محمد محیی از ایستادن گردان‌های حزب الله عراق در برابر عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه خبری المیادین، محمد محیی، سخنگوی گردان‌های حزب الله عراق در سخنانی از ایستادن این گروه در برابر ترویج عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خبر داده و در این خصوص هشدار داد.
او همچنین در سخنانی گفت: توطئه‌های آمریکا با هدف تقسیم ملت و پایان دادن به مقاومت صورت می‌پذیرد.

وی همچنین با اشاره به عادی سازی روابط برخی کشور‌های عربی با اسرائیل گفت این رژیمها، فاقد اراده بوده و هیچ روزی در برابر رژیم صهیونیستی نایستاده اند. وی سپس با اشاره به این کشور‌ها اعلام کرد آن‌ها قادر نخواهد بود که حقوق ملت فلسطین را پایمال کنند.
محمد محیی افزود: اعلام‌های عادی سازی روابط جز تلاش‌های پوچ برای روحیه دادن به رژیم صهیونیستی پس از شکستش در پابان دادن به مقاومت فلسطین، چیز دیگری نیست.

گفتنی است چند روز پیش نیز منابع خبری از اقدام مراکش در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خبر دادند. مراکش چهارمین کشوری است که پنج شنبه گذشته با میانجیگری آمریکا به صف عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی پیوست که این تصمیم با موافقت و مخالفت برخی کشور‌ها و گروه‌ها همراه بود.

پادشاه مراکش در حالی که دست دوستی به صهیونیست‌ها داد، اعلام کرده که از مسئله فلسطین بر اساس راه حل تشکیل دو دولت مستقل بر اساس مرز‌های سال ۱۹۶۷ و به پایتختی قدس شرقی حمایت قاطع دارد.

همزمان با عجله برخی کشور‌ها برای پیوستن به توافق صلح با رژیم صهیونیستی به امید دست یافتن به مزایای اقتصادی و سیاسی، رژیم صهیونیستی به اشغال بخش‌های بیشتری از قدس و کرانه باختری با شهرک سازی‌های غیرقانونی پرداخته است که این کار در واقع مانعی بر سر راه تشکیل دو دولت مستقل و تداوم اشغالگری است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار