آغاز به کار نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۰ در تبریز

هشتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی، موسوم به رینوتکس ۲۰۲۰ با حضور معاون وزیر ارتباطات به صورت مجازی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،سعید غریب خواجه مدیرعامل سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی گفت:هشتمین نمایشگاه رینوتکس با ۲۰ زون تخصصی و ۷۸۸ ایده در ۲۵۰ غرفه طراحی شده که از امروز به مدت یک هفته برگزار می‌شود.

او افزود: با توجه به شیوع کرونا در همان روز‌های آغازین کار، اقدامات لازم برای برگزاری نمایشگاه مجازی در کنار تمهیدات مورد نیاز برای برگزاری حضوری مدنظر قرار گرفت.

او ادامه داد:این نمایشگاه در ۴ بخش ایده‌های فناورانه و طرح‌های استارتاپی، توسعه و تجاری‌سازی فناوری، فروش محصولات فناورانه و دانش بنیان و معرفی نیازمندی‌های فناورانه برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی تجاری‌سازی فناوری، بسترسازی برای تکمیل چرخه‌ی علم تا فناوری و فناوری تا کسب و کار، شناسایی و معرفی نوآوری‌ها و اختراعات فناورانه و طرح‌ها و ایده ها‌ی دانش محور، معرفی توانمندی‌های پژوهشی و فناوری و بسترسازی برای کاربردی کردن آن‌ها، ایجاد ارتباط بین دانشگاهیان و فناوران با بخش‌های مختلف اقتصادی و اجرایی، شکل گیری شرکت‌های دانش بنیان، جذب سرمایه گذاری (داخلی و خارجی) برای فرصت‌های سرمایه‌گذاری دانش بنیان و افزایش صادرات محصولات و خدمات دانش بنیان را از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه اعلام کرد.

 غریب خواجه خاطرنشان کرد: در طول ۷ نمایشگاه گذشته ۴ هزار طرح نوآورانه معرفی شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.