مرجانه گلچین: ما هم دغدغه نان داریم

گفتگوی خواندنی با مرجانه گلچین را از نظر می‌گذرانید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مرجانه گلچین بازیگر سینما و تلویزیون در پاسخ به این پرسش که سریال «بوتیمار» در چه مرحله‌ای از ساخت قرار دارد؟ اظهار کرد: الان برای فیلمبرداری سریال نوروزی «بوتیمار» به تهیه کنندگی مهران مهام و کارگردانی علیرضا نجف زاده در جنگل‌های سی سنگان هستیم. چون بخش عمده‌ای از این سریال در شمال می‌گذرد و بخشی دیگر در تهران و در نهایت فکر می‌کنم تا اواخر بهمن یا اواسط اسفند کارمان طول بکشد.


بیشتربخوانید


گلچین در پاسخ به اینکه آیا نقشی که در مجموعه «بوتیمار» ایفا می‌کند، تفاوتی با کاراکتر‌های قبلی‌اش به لحاظ تیپ و اجرا دارد؟ توضیح داد: در این سریال نقش مادر را بازی می‌کنم. مادری مثل تمام مادر‌هایی که ما به ازای آن در این جامعه بسیار است. مادری که دغدغه خانواده اش را دارد.

او ادامه داد: «بوتیمار» نام پرنده‌ای است که مشهور است همیشه در تشنگی به سر می‌برد، اما هنگامی که به رودخانه و دریا میرسد غمگین می‌شود که مبادا آب دریا تمام شود و او از تشنگی بمیرد، به همین خاطر آب نمی‌خورد و در نهایت خودش است که از بین می‌رود. داستان این سریال هم در مورد انسان‌هایی است که مثل بوتیمار زندگی می‌کنند، انسان‌هایی که همیشه نگران داشته هایشان هستند که مبادا همین اندک داشته هایشان هم تمام شود و به همین خاطر از آن‌ها استفاده نمی‌کنند و در نهایت به جایی می‌رسند که می‌بینند اصلا زندگی نکرده اند. این سریال، یک سریالی کمدی با نگاه به مسائل روز و مسائل اجتماعی و اقتصادی است.

بازیگر سریال هایی، چون «دزد و پلیس»، «خوش نشین ها» و «شمس العماره» با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ساخت این سریال، تصریح کرد: در زمان فیلمبرداری «بوتیمار» تا جایی که بتوانیم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنیم، اما از آنجا که بازیگران باید زندگی عادی را بازی کنند دیگر نمی‌توانند جلوی دوربین ماسک بزنند و فاصله شان با یکدیگر هم کم است.

به هر حال من، چون سابقه همکاری خوبی با آقای مهام داشتم و البته نسبت به عوامل این مجموعه هم شناخت نسبتا کافی داشتم از بین چندین پیشنهاد این سریال را انتخاب کردم. ما تمام سعی مان را می‌کنیم که در حین فیلمبرداری نکات ایمنی را رعایت کنیم، ولی برخی موارد اجتناب ناپذیر است و امیدوارم خدا خودش کمک کند که همگی مان سالم از این مرحله عبور کنیم.

او با بیان اینکه کرونا فرهنگ و هنر این کشور را عزادار کرده، افزود: در روز‌های گذشته جامعه هنری داغدار عزیزانی شد که آخرین آن‌ها استاد پرویز پورحسینی بود و در کنار این دوستان همه ما داغدار تک تک عزیزان هموطنی هستیم که به دلیل این بیماری از دنیا می‌روند. 

گلچین در پایان در پاسخ به این سوال که چه توصیه‌ای برای حفظ روحیه مردم در روز‌های کرونایی دارد، گفت: کرونا جدی است و متعاقب آن رعایت تمام نکات ایمنی هم جدی تر. باید در خانه ماند.

خیلی از مردم به ما هنرمندان گلایه می‌کنند شما که توصیه به خانه ماندن مردم می‌کنید، چرا خودتان سر کار می‌روید! به همین عزیزان می‌گویم که ما هم مثل شما عزیزان دغدغه نان داریم و کار دیگری جز بازیگری بلد نیستیم. خود من مادری بیمار و سالمند دارم و، چون به هیچ عنوان نمی‌توانستم در تهران تنهایشان بگذارم، ایشان را با خودم به شمال آوردم. البته مادرم تمام مدت در هتل می‌مانند و من زمانیکه فیلمبرادری دارم از هتل خارج می‌شوم، اما می‌خواهم بگویم که ما هم مجبوریم کار کنیم. به همین خاطر تمام خطرات را به جانمان می‌خریم، بازی می‌کنیم هم برای گذران زندگی خودمان و هم به امید شادی دل شما مردم عزیز.

منبع: جام جم

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۸
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۰:۱۱ ۲۴ آذر ۱۳۹۹
بودجه ساخت پایتخت ۷ که یه سریال بی سر و ته هست و به شعور مخاطب توهین میکنه سری قبلش هم از ترس جونشون که کرونا نگیرن اخرش معلوم نشد چی شد ۳۰ میلیارده محسن تنابنده ۵ میلیارد دستمزدشه بعد شما و امثال شما دغدغه نان دارید؟خدا رو شکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
نان ما و نان تو هردو نانند اما این کجا و آن کجا
خوبه شما خودتون اعتراف کردی که کاری غیر از بازیگری بلد نیستید ولی بعضی از شما سلبریتیها در همه زمینه ها وارد میشید و اظهار نظر میکنید.
United States of America
امیر
۲۳:۴۶ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
شما همون سلبریتیهای بیسوادی هستین و دستمال بنفش بستین و کورکورانه از این دولت حمایت کردین و عده ای بیسواد دیگر را هم فریب و خام کردین و بعد انتخابات ریختین توخیابونا زدین و رقصیدین و حالا ازما گشنه تر تشریف دارین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
ولی نان شما هنرمندان با نان بقیه مردم خیلی فرق داره....
همون آقای تنابنده ای که ناز میکنه واسه تلویزیون،۵میلیارد دستمزد طلب کرده،انگار ميخاد از تلویزیون انتقام بگیره!!!!!
درحالیکه مردم محتاج نون شبشون هستن....
ای خدا هیچ نان آوری رو شرمنده نکن....
Canada
ناشناس
۲۲:۵۷ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
نان و اب هم در خانواده ها معنای یکسانی ندارد
منظور ایشان نان و اب قشر کم درامد و بی درامد وطن نیست
تمام لعات معنی شون در کشورها .خانواده ها فرق میکند
یکی عاشق درامد میلیاردی است و
دیگری عاشق اینه که سر بی شام نگذارد
باید مالیات سنگینی بدهند تا شاید اختلاف طبقاتی کم شود
Iran (Islamic Republic of)
کرمی
۲۲:۴۸ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
شما هم مثل انصاری برین یه بایا ایی چیزی تبلیغ کنید تا دغدغتون پر شه
Iran (Islamic Republic of)
مح
۲۱:۲۵ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
واقعا تو بزنگاه خیلی زیبا و دلچسب بازی کردید تا ابد از خاطرمان پاک نمیشود.دوست داشتنی هستی خانم گلچین.خسته نباشید.خداوند دلتون رو شاد کنه.آمین
Japan
ناشناس
۲۱:۱۴ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
ما عادت داریم نون رو با پنیر میخوریم اگر مشکلتان حل میشه همین رو هم تقدیم کنیم تا نون و خاویارتون جور بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
خخخخخخخخخ مونده دغدغه چی باشه مارک و برند لباس و فلان محصول ارایشی که سفید کاری و گچ کاری کنید یا واقعا دغدغه نون دارین.... که همونم بخورید دوباره عقده گشایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
بانومرجانه گلچین ازبی حاشیه ترین واصلابدون حاشیه دربین به اصطلاح (هنرمندان نوکیسه یاقدیمی راه گم کرده وپرحاشیه ای که درموردسیاست اقتصادوهرعلومی خودشان راعلامه میدانندوازجیب این ملت وحکومت وازقاب تلویزیون وپرده سینمای این کشوربه الاف علوفی رسیده اند)هستندومثل گروه های لابی سلبریتیهای مدعی علم لدنی نیستند،وباجان ودل درزمانی که عده ای نوکیسه تلویزیون وسینمای عموم راتحریم کرده اند،بانوگلچین درحال تلاش جلودوربین برای رزق وروزی وصدالبته خلق نمایش وفیلم دلنشین برای ملت نجیبی که مشکل کروناهم به مشکلات دیگرشان اضافه شده هستندوهرچه دارندازهنرشان است درودبانو
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۲۰:۳۶ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
شما خانمها که بلدید، مهریه را بزارید اجرا پولدار می‌شید!
Iran (Islamic Republic of)
نوری
۲۰:۰۲ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
چه عجب!!!!!
.... بر کسی که بخاطر منافع شخصی و نفاق قلبی، با اقتصاد و نان شب ملت بازی کرد!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
الان دغدغه دارین؟؟؟ببخشید پس اون شام ایرانی اون خونه زندگی اون تیپ وقیافه اون همه تجملات چی بود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
بعله کارگرها و کارتن خوابها و بچه های کار هم دغدغه نان دارند. تا مراد از دغدغه نان چه باشد.
Iran (Islamic Republic of)
لعنت به کرونا
۱۹:۰۹ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
لعنت به کرونا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
خدمت به مادر آفرین داره!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
کمتر ولخرجی کنید که کم نیارید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
باز هم حتما یه سریال خاله زنک بازی است
چرا برای نوروز از سریال های دهه شصت و هفتاد پخش نمی کنند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
برو خوشم نیمیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
خداییش باید به خانم گلچین بابت بازیهای خوبش و نشاندن لبخند روی لب هایمان خسته نباشی بگیم
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۶:۵۱ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
اولا یاشاسین ثانیا منظورتون دغدغه نان یارانه بگیرانه بینوایان است که می زننش توی چایی می خورنش تا سیرشون بشه یا دغدغه نان پیتزاهای مختلف لاکچری و نان با کله پاچه لاکچری نان داغ با کباب داغ لاکچری کوبیده ، سلطانی ، برگ ، کنجه ، ترکی ، قفقازی ، لاری ، بختیاری ، شیشلیک دغدغه کدام نان کبابی رو دارید ثالثا شما سلبریتیها که جاتون در تفرجگاها ویلاهای لاکچری شمال کشور و جنوب کشور و شرق و غرب کشور و خارج از کشور است آخه نون تا نون داریم دقیقا دغدغه کدام نون رو داریت یا شایدم دغدغه نون به نرخ روز خوردن رو داریت !!! .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۶:۲۰ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
دغدغه شما برای نان با دغدغه ما برای نان تفاوت داره ما با نان ارزان شما برای نان لاکچری دغدغه دارید.
Canada
ناشناس
۱۶:۱۷ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
نان تا نان داریم
نان سیب زمینی پخته و،...
بعضی وقت ها نان بهانه است در سفره نان پیدا نمی شود بلکه خاویار و گوسفند و مرغ و بوقلمون و گوساله و کبک و بلدرچین و اهو ... بریانی است
Canada
ناشناس
۱۶:۱۷ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
چه یکدفعه پیر شد
Iran (Islamic Republic of)
غ
۱۶:۱۸ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
آره واقعا
Iran (Islamic Republic of)
خوزستان مظلوم
۱۵:۳۵ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
جای تقدیر داره برای تمام هنرمندان عزیزی که در شرایط سخت اقتصادی و ویروس کرونا مجبور هستند ایفا نقش کنند تا دل مردم شاد شود و بحق باید اعتراف کنم مصاحبه زیبا و بجای بود از بیان مشکلات اقتصادی مردم در شرایطی که از کمترین امکانات معیشتی در دوران کرونا بهره مند هستیم وقتی با کشورهای عربی کوچک یا بزرگ حاشیه خلیج همیشه فارس مقایسه می کنم هیچ خدماتی از دولت دریافت نمی کنم ایکاش دولت مردان حداقل به شعارهاشون عمل می کردند "مردم یادتون که نرفته"
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
به تمام بازیگران استادان سینما که واقعا وجودوشخصیتشون،ایران منشیشون،بزرگی واصالتشون حفظ کردن و کشورای غربی نفروختن وبایه بازی فوری غربی نشدن ادای احترام میکنم،وباتمام وجودم دوستشون دارم،،،
آخرین اخبار