چتر حمایت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بر روی ۱۲۴ هزار هکتار دیمزار استان همدان

معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان همدان گفت: این ستاد از کشاورزان برای بهبود تولید محصولات دیم در ۱۲۴ هزار هکتار از مزارع استان حمایت می‌کند.

علی چهاردولی، معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: ۱۲۴ هزار هکتار از مزارع دیم استان با همکاری جهاد کشاورزی از مزارع موجود استان و کشاورزان کم درآمد مشخص شده است تا از طریق حمایت‌های این ستاد امسال ۵۷ هزار تن تولید محصولات را بهبود دهند.

او با بیان اینکه این طرح بعد از توافق نامه جدید وزارت جهاد کشاورزی و ستاد اجرایی فرمان امام (ره)  اجرا شد، افزود: هم اکنون جهاد کشاورزی استان زمین‌ها را مشخص کرده است تا ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در همه مراحل کاشت، داشت و برداشت از جمله تامین کود، بذر، نهاده‌ها، ماشین آلات و نظارت بیشتر و حق بیمه با کمک‌های یارانه‌ای و بلاعوض از آن‌ها حمایت کند.

معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان همدان با اشاره به اینکه سهم کشاورزان استان از این کمک ها برای زمین های دیم ۴۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است، اظهار داشت: این طرح در کشور قرار است در استان‌های همدان، کردستان، کرمانشاه، خوزستان، گلستان و آذربایجان شرقی اجرا شود.

چهار دولی اظهار داشت: این تسهبلات به کشت های گندم، جو، حبوبات، گلرنگ و نباتات علوفه ای دیم در استان  از این به بعد اختصاص داده می شود.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.