سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبدانان معرفی شد

طی مراسمی در فرمانداری شهرستان آبدانان؛ با حضور معاون فرماندار، معاون بهداشتی دانشگاه، مدیران حراست و روابط عمومی دانشگاه و مسئولان محلی، سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان این شهرستان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار روه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ در ابتدای این جلسه مرادخانی معاون فرماندار شهرستان آبدانان ضمن خیرمقدم به مسئولان دانشگاه و تقدیر از خدمات و تلاش‌های شبانه روزی مجموعه مسئولان و کارکنان دانشگاه؛ از زحمات و خدمات نیکونهاد به عنوان مدیر سابق شبکه آبدانان تقدیر و تشکر نمود و برای رشیدی سرپرست جدید این شبکه آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

در ادامه این آیین تکریم و معارفه جمیل صادقی فر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در سخنانی ضمن تقدیر از خدمات و زحمات مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبدانان؛ به اهداف و برنامه‌های طرح محله محور شهید سلیمانی اشاره کرد و آن را طرحی ارزشمند و ماندگار در عرصه مبارزه با بیماری کرونا و حفظ سلامت مردم برشمرد.

صادقی فر در ادامه ضمن تقدیر از زحمات و خدمات شایسته نیکونهاد به عنوان مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبدانان؛ برای رشیدی به عنوان سرپرست جدید این شبکه آرزوی موفقیت نمود.

در بخش دیگری از این مراسم علی‌رحمی مدیر حراست دانشگاه نیز در سخنانی به اهمیت و جایگاه مهم و با اهمیت سلامت جامعه اشاره کرد و ضمن تقدیر از خدمات و زحمات دکتر نیکونهاد به عنوان مدیر سابق شبکه آبدانان؛ برای رشیدی سرپرست جدید این شبکه آرزوی سربلندی در امور محوله نمود.

در ادامه این جلسه نیز با اهداء لوح از خدمات نیکونهاد به عنوان مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبدانان تقدیر شد و طی حکمی سامان رشیدی به عنوان سرپرست جدید این شبکه معرفی گردید.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.