کارشناس فوتبال:

بازیکنان پرسپولیس فرصت هیچ اشتباهی ندارند / امیدوارم حسرت ۳۰ ساله فوتبال کشورمان به پایان برسد

آشوبی، کارشناس فوتبال کشورمان درباره آخرین شرایط تیم فوتبال پرسپولیس قبل از بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را ارائه داد.

فرزاد آشوبی، کارشناس فوتبال کشورمان و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ارتباط با آخرین شرایط این تیم قبل از بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: متاسفانه به هر دلیلی که بود، پرسپولیسی‌ها نتوانستند  در شرایط مسابقه باشند و با انجام بازی خود را برای فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده کنند.

او افزود: به هر حال این شرایط کار را برای پرسپولیسی‌ها سخت‌تر می‌کند؛ اما می‌توانیم امیدوار باشیم تیمی که بازیکنان آن در سال‌های اخیر سختی‌های فراوانی را تحمل کرده اند، می‌تواند این مشکلات را پشت سر بگذارد و مقابل تیم کره‌ای در فینال با شانس برابری برای پیروزی پا به زمین مسابقه بگذارد.

او ادامه داد: به هر دلیل پرسپولیس بدون انجام بازی و بدون این که در شرایط رقابتی قرار بگیرد، به فینال می‌رود و این موضوعی نیست که بی اهمیت باشد؛ اما به هر حال می‌توان به گروهی که به عنوان نماینده کشورمان به فینال آسیا می‌روند، امید داشت. آن‌ها می‌توانند اتفاقات خوبی را رقم بزنند.

آشوبی درباره غیبت بازیکنان اصلی پرسپولیس در فینال و تاثیر این موضوع عنوان کرد: این موضوع می‌تواند نماینده فوتبال کشورمان را در فینال اذیت کند، اما  عملکرد کادر فنی و بازیکنان می‌تواند ما را برای این مسابقه و کسب یک افتخار و درخشش بازیکنان ما امیدوار کند.

آشوبی درباره تیم فوتبال اولسان هیوندای کره جنوبی، حریف پرسپولیس در فینال عنوان کرد: متاسفانه مسابقات این تیم را مشاهده نکرده ام، اما با توجه به شناختی که از فوتبال حرفه‌ای در کره جنوبی داریم، می‌توان متوجه شد که آن‌ها تیمی با دیسیپلین و منظم هستند و ویژگی‌های فنی خاص خودشان مانند سرعت بالا که همیشه مشخصه تیم‌های کره‌ای بوده است را دارند.

پرسپولیس کار سختی را دارد، اما می‌شود به درخشش این تیم امیدوار بود

آشوبی درباره بازیکن تاثیر گذار پرسپولیس در فینال گفت: به نظر من مهم‌تر از هر چیزی، پرسپولیس یک گروه با کیفیت و بزرگ است و هر موفقیتی که در سال‌های اخیر به دست آورده را مدیون این روح تیمی و کار گروهی خودش است. به هیچ عنوان نمی‌شود یک نفر را به عنوان شخص ویژه و تاثیرگذار برای این تیم انتخاب کرد.

پرسپولیس تیمی کامل است که به صورت جمعی و گروهی توانسته به اهداف خود برسد

او ادامه داد: به نظر من پرداختن به این مورد که پرسپولیس چه بازیکنانی را در اختیار ندارد و نمی‌تواند در فینال استفاده کند، چندان نمی‌تواند به پرسپولیسی‌ها کمک کند. به جای این صحبت‌ها باید روی داشته‌های تیم و نفراتی که می‌توانند به تیم در فینال کمک کنند، تمرکز کنیم.

آشوبی درباره احتمال قهرمانی پرسپولیس عنوان کرد: وقتی تیمی ظرف ۳ سال و با وجود مشکلات زیاد، برای دومین بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا می‌رسد، می‌توان امیدوار بود که به این مهم دست پیدا کند.

او ادامه داد: پرسپولیس شانس برابری را برای قهرمانی با تیم کره‌ای دارد، اما به این علت که این مسابقه تک بازی است، بازیکنان تیم فرصت هیچ اشتباهی ندارند. امیدوارم بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس در روز فینال از لحاظ تمام فاکتور‌های موفقیت در اوج و بهترین حالت باشند. اگر در روز بازی این شرایط خوب مهیا باشند، فکر می‌کنم پرسپولیس می‌تواند موفق شود و این حسرت ۳۰ ساله فوتبال کشورمان را به پایان برسانند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار