اجرای طرح آموزش مهارت‌های کودکیاری و زندگی در مدارس فارس

طرح آموزش مهارت‌های کودکیاری و زندگی به صورت پایلوت در ۱۰ دبیرستان و هنرستان متوسطه دوره دوم فارس اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رسول قانونی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس، گفت: یکصد معلم نزدیک به ۶۵۰ دانش آموز فارسی را برای ایفای نقش پدرو مادرموفق درآینده آموزش می‌دهند.

او، با اشاره به اینکه طرح آموزش مهارت‌های کودکیاری و مهارت‌های زندگی به صورت پایلوت در ۱۰ دبیرستان و هنرستان متوسطه دوره دوم استان اجرا می شود، بیان کرد: با توجه به اهمیت نقش والدین در تربیت فرزندان هدف این طرح فراگیری مهارت و آموزش به دانش آموزان برای پذیرش نقش خطیر پدر و مادرموفق در آینده است.

قانونی، تصریح کرد: طرح مهارت‌های کودکیاری برای دانش آموزان دختر و پسر پایه یازدهم به اجرا در می‌آید که شامل دانش آموزان و هنرجویان دختر وپسر پایه یازدهم به غیر از رشته تربیت کودک می‌شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس، ادامه داد: طرح مهارت‌های کودکیاری به دنبال آموزش همه جانبه و پایدار به منظور تامین نیروی انسانی کارآمد است.

او، گفت: این طرح شامل دانش آموزان و هنرجویان دختر وپسر پایه ۱۱ به غیر از رشته تربیت کودک می‌شود که ۴۵۰ دانش آموز دختر و ۱۰۰ دانش آموز پسر در مجموع ۶۵۰ نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد.

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار