تشدید بازدید از واحد‌های تجهیزات پزشکی و مراکز درمانی خصوصی در نیشابور

بازدید از واحد‌های تجهیزات پزشکی، مراکز درمانی خصوصی، انبارها، تولیدکنندگان مجاز تجهیزات وملزومات پزشکی در نیشابور تشدید شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، هادی حسین زاده معاون غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: در نیمه اول آذرماه امسال، ۳۵ مورد  بازدید از مراکز درمانی خصوصی، انبار ملزومات پزشکی، مراکز توزیع کننده صنفی و واحد‌های تولیدی ماسک توسط کارشناسان واحد نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و دارو صورت پذیرفت.

او افزود: پیرو نامه‌های سازمان غذا و دارو در خصوص تشدید نظارت، پیشگیری و مقابله با قاچاق در مراکز درمانی و زیبایی و همچنین پیرو مصوبات ستاد مرکز مبارزه با قاچاق کالاو ارز در اجرای برنامه جامع پیشگیری و تشدید مبارزه با قاچاق کالای سلامت محور در سطح تولید وعرضه، کارشناسان تجهیزات وملزومات پزشکی این معاونت از مراکز درمانی خصوصی، انبار‌های ملزومات پزشکی، تولید کنندگان ماسک وتوزیع کنندگان مجاز تجهیزات و ملزومات، بازدید به عمل آوردند.

معاون غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی نیشابور ادامه داد: در بازدید در زمان مشاهده تجهیزات وملزومات پزشکی فاقد اصالت، غیر مجاز و قاچاق برخورد لازم صورت پذیرفت و موارد به مراجع قضایی ارجاع و گزارش اقدامات به اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی ارسال شد.

 حسین زاده بیان کرد: امید است واحد تجهیزات وملزومات پزشکی با نظارت بر زیرمجموعه مربوطه و با همکاری همه جانبه کارشناسان واحد تجهیزات پزشکی این معاونت، جهت به کارگیری استاندارد‌های لازم وعمل به دستورالعمل‌ها فعالیت‌های مدیریتی، فنی، تخصصی و به تبع آن کیفیت خدمات خود را ارتقا دهند.

انتهای پیام//ر. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار