وزیر علوم، تحقیقات و فناوری مطرح کرد؛

حرکت حوزه‌های مدیریتی به سمت دانایی در گرو توانمند ساختن کشور

غلامی گفت: در توانمند ساختن هر بخش از کشور، نیاز است تا حوزه‌های مدیریتی به سمت دانایی حرکت کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دوازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری شهری اظهار کرد: بخش مهمی از سربلندی نظام اسلامی ما در گرو تلاش‌های پژوهشگرانه و علمی است.

وی ادامه داد: برگزاری جشنواره‌هایی مانند مجمع شهری تهران یکی از تلاش‌هایی است که در هماهنگی و همراه کردن نتایج تحقیقات با روش‌ها و تلاش‌های مدیریتی انجام شده و اعتقاد دارم این کار ارزشمندی خواهد بود.

غلامی ادامه داد: دانایی در هر جامعه‌ای یکی از محوری‌ترین شاخصه‌های توانمندسازی محسوب می‌شود، لذا در توانمند ساختن هر بخش از کشور، نیاز است تا حوزه‌های مدیریتی به سمت دانایی حرکت کنند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: تولید دانش و فناوری به عنوان عوامل اصلی پشتیبانی کننده مدیریت‌های صحیح و علمی شناخته می‌شوند، چراکه دستاورد‌های علمی در کنار تجربیات مدیریتی می‌تواند اثرات شگفت انگیزی را به دنبال داشته باشد.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: این جشنواره توجه وسیع و گسترده‌ای به مسائل مختلف شهری دارد و جا دارد این تلاش‌ها به سمت نهادینه شدن در جهت ارتباط بین دانشگاه‌ها، مراکز علمی و مراکز اجرایی از جمله شهرداری‌ها می‌رود.

غلامی گفت: در گذشته مدل‌های مختلفی در اداره شهر‌ها و کلانشهر‌ها مورد استفاده قرار گرفته بود و به نظر می‌رسد تجربیاتی که از این روش‌های مدیریتی به دست آمده می‌تواند به داشتن آینده‌ای هماهنگ‌تر و قوی‌تر در اداره شهر‌ها کمک کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار