ربیعی: امیدوارم برابر نساجی بتوانیم از تمام بازیکنانمان استفاده کنیم‌

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: از بازی قبلی، چند مصدوم داریم که امیدوارم با تلاش کادر پزشکی به بازی مقابل نساجی برسند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان درباره دیدار تیمش مقابل نساجی مازندران گفت: نساجی تیم منسجم و هماهنگی است. آن‌ها به جز بازی مقابل سپاهان، نشان دادند که تیم خوبی هستند. تیم ما هم مصمم است روندی که در پیش گرفته را ادامه دهد و در مسیر پیشرفتی که راجع به آن صحبت می‌کردیم، بماند. امیدواریم که به اهدافمان در بازی فردا برسیم. می‌دانیم که شرایط در قائمشهر برای تیم‌های میهمان و بازی کردن مقابل نساجی همیشه سخت است، اما تلاش می‌کنیم که موفق از زمین خارج شویم.

ربیعی درباره بازیکنان مصدوم تیمش برای بازی مقابل نساجی گفت: یک بازیکن ما به کرونا مبتلا شده و در قرنطینه است. از بازی قبل چند بازیکن مصدوم داریم که باید ببینیم شرایط آن‌ها تا فردا چگونه خواهد شد. بازی‌ها بسیار فشرده است و ما هر ۴ روز یک بار بازی می‌کنیم. به همین دلیل به طور دائم باید در حال رفت و آمد و بازی کردن باشیم. با این شرایط کار برای ما سخت می‌شود، اما تلاش می‌کنیم ریکاوری تیم را بهتر کنیم. در بازی مقابل سایپا و نفت مسجد سلیمان مجبور شدیم ۲ تعویض اجباری انجام دهیم، اما امیدوارم با تلاش کادرپزشکی بتوانیم از تمام بازیکنانمان در بازی فردا استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در پایان افزود: از تمام عوامل تیم تشکر می‌کنیم و امیدوارم دعای خیر مردم کرمان بدرقه راه بازیکنان ما باشد، زیرا انرژی و حس خوبی که هواداران می‌توانند انتقال دهند، به تیم ما کمک می‌کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار