نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

ضرورت تقویت زیرساخت‌های گردشگری قم

امیرآبادی گفت: قم شاهراه مواصلاتی بسیاری از استان‌های کشور است و باید زیرساخت‌های گردشگری آن تقویت شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، احمد امیرآبادی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با تبریک روز پرستار  بیان کرد: در بحث‌های گردشگری و مسایل مرتبط با آن منطقه غرب قم با کمبود‌هایی مواجه است که به دلیل موقعیت قرار گرفتن آن در مبادی ورودی شهر باید هرچه سریعتر برطرف شود.

او افزود: قم شهری گردشگری و در شاهراه مواصلاتی بسیاری از استان‌های کشور است و باید زیرساخت‌های گردشگری متناسب با این موقعیت تقویت شود.

امیرآبادی ادامه داد: نیاز است که این موضوع به دلیل اهمیت آن مورد توجه جدی مدیران شهری قرار گیرد، در همین رابطه باید از ظرفیت بوستان جوان به شکل مطلوب‌تری استفاده کرد.

نماینده مردم قم اضافه کرد: هرچه این مسایل بیشتر مورد توجه قرار گیرد از به وجود آمدن آسیب‌های اجتماعی در سطح استان کاسته می‌شود.

امیرآبادی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: نباید اجازه داده می‌شد که مردم قم در طرح اقدام ملی مسکن برای رفتن به شهرک امیرکبیر ثبت نام کنند، در این رابطه با مسئولان مربوطه صحبت شد و پیگیری‌های لازم برای رفع این دغدغه به وجود آمده، درجریان است.

او همچنین تاکید کرد: باید مسایل مرتبط با نوسازی بافت فرسوده نیز در کنار اختصاص زمین‌های جدید برای ساخت مسکن مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در طراحی شهری باید خیابان‌ها و محل عبور و مرور وسیع باشد تا تردد افراد و خودرو‌ها به آسانی صورت گیرد، همچنین ایجاد زیرساخت با توجه به شرایط هوشمندسازی شهر قم باید مورد توجه باشد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار