احداث ۱۵۰ کیلومتر کابل خود نگهدار در استان اردبیل

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: از ابتدای امسال ۱۵۰ کیلومتر کابل خود نگهدار در سطح استان اردبیل احداث شده است.

حسین قدیمی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، از اجرای مانور تعمیرات و بهینه سازی شبکه برق استان اردبیل با رویکرد تعدیل روشنایی معابر همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار از دیگر اقدامات این مانور است که از ابتدای امسال ۱۵۰ کیلومتر کابل خودنگهدار در سطح استان احداث شده و طی امروز و فردا ۱۰ کیلومتر شبکه مسی به کابل خودنگهدار تبدیل خواهد شد.

او هدف از این مانور را بهینه نمودن سطح ولتاژ مشترکان، افزایش تاب آوری شبکه، بازآرایی و بهینه کردن شبکه موجود، کاهش شبکه فشار ضعیف، کاهش تلفات و افزایش رضایتمندی مشترکان عنوان کرد و افزود: این مانور با حضور ۱۲۹ نفر در قالب ۳۸ اکیپ عملیاتی و ۲۰ دستگاه بالابر طی امروز و فردا در حال برگزاری است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل اظهار داشت: در بحث کیفیت توان یک دستگاه اتوبوستر در منطقه هشتجین خلخال در حال نصب می‌باشد که با این اقدام ولتاژ ۴ هزار مشترک اصلاح خواهد شد.

قدیمی احداث ۶ دستگاه پست هوایی، جابجایی و متعادل سازی بار فیدر‌ها و اصلاح ولتاژ ۱۰ هزار مشترک را از دیگر اقدامات اجرایی این مانور عنوان کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.