بارش باران در همه نقاط استان اصفهان تا یکشنبه ادامه دارد

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: سامانه بارشی بر روی استان اصفهان تا صبح یکشنبه فعال است و بارش را در همه نقاط استان خواهیم داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الله علی عسگریان کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان برای سه روز آینده اظهار داشت: بررسی این نقشه‌ها بیانگر آسمانی نیمه ابری، همراه با وزش باد، مه صبحگاهی، بارش باران در همه مناطق و بارش برف در ارتفاعات و مناطق سردسیر است.

او افزود: سامانه بارشی از روز گذشته تاکنون در همه نقاط استان اصفهان فعال بوده و بارش‌هایی را به همراه داشته است.

بارش ۲۱ سانتی متر برف در فریدونشهر

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به اینکه سامانه بارشی تا روز یکشنبه بر روی استان فعالیت خود را ادامه می‌دهد، اضافه کرد: فعالیت ویژه این سامانه از امروز بعد از ظهر بیشتر در مناطق شمالی پیش بینی می‌شود.

او با بیان اینکه چادگان با ۲۹ میلی‌متر و فریدونشهر با ۲۰ میلی‌متر بارش باران و ۲۱ سانتی‌متر بارش برف بیشترین بارش را طی ۲۴ ساعت گذشته داشته‌اند، ابراز داشت: همچنین در اصفهان نیز بارش ۹ میلی‌متر باران گزارش شده است.

علی عسگریان با اشاره به افت محسوس دما در استان بین ۶ تا ۱۰ درجه سانتی‌گراد اضافه کرد: بر این اساس طی ۲۴ ساعت آینده دمای هوا در شهر اصفهان در گرم‌ترین و سردترین ساعات بین ۱۰ و دودرجه سانتی‌گراد در نوسان است.

او اضافه کرد: همچنین طی ۲۴ ساعت اخیر خور و بیایانک با دمای ۱۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین و بویین میاندشت با دمای سه درجه سانتی‌گراد زیر سفر خنک‌ترین نقطه پیش بینی شده است.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار