مه صبحگاهی از فردا در اصفهان

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: سامانه بارشی شامگاه امروز از استان خارج می شود و مه صبحگاهی فردا پدیده غالب است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آسیه آقایی کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان، با اشاره به فعالیت سامانه بارشی تا شامگاه امروز در سطح استان اصفهان، اظهار کرد: آسمان بسیاری از مناطق نیمه ابری تا ابری پیش بینی می‌شود و وزش باد، بارش باران و برف و احتمال رعدوبرق در ارتفاعات و مناطق سردسیر غرب و شمال استان وجود دارد.

او با بیان اینکه جوی به نسبت پایدار از اواسط روز یکشنبه به تدریج در استان حاکم می‌شود، افزود: مه آلودگی و افزایش غلظت آلاینده به ویژه در ساعات اولیه روز در مناطق مرکزی و صنعتی و کلانشهر اصفهان از دوشنبه تا چهارشنبه هفته جاری دور از انتظار نیست؛ همچنین دمای هوا تا اواسط این هفته بین سه تا ۶ درجه سانتی گراد سردتر می‌شود.

آقایی با اشاره به بارندگی‌های ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان، خاطرنشان کرد: بیشترین بارش‌های باران به ترتیب از آران و بیدگل با میانگین ۹.۲ میلی متر، برزوک ۸.۵ میلی متر و هشت سانتی متر برف، کاشان ۷.۲ میلی متر، اصفهان ۲.۵ میلی متر و بادرود ۲ میلی متر گزارش شده است.

کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تا دو درجه کاهش می‌یابد، ادامه داد: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین ۱۱ و یک درجه سانتی گراد در نوسان است.

او اضافه کرد: زرین شهر با دمای ۱۱ درجه سانتی گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای هشت درجه سانتی گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.