از دوحه تا الوکره با پرسپولیس/ دست و پای مزاحم جام را از سرخپوشان دزدید

تیم فوتبال پرسپولیس به سختی راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شد، اما مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی شکست خورد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته تیم فوتبال پرسپولیس ایران از ساعت ۱۵:۳۰ به وقت ایران به مصاف اولسان هیوندای کره جنوبی رفت و در حالی که با یک گل از حریف پیش بود با حساب ۲ بر یک مغلوب این تیم شد تا باز هم در کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا ناکام بماند و حسرت چندین ساله فوتبال ایران در قهرمانی ادامه پیدا کند.

پرسپولیس، شهر خودرو، استقلال و سپاهان نمایندگان ایران در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا بودند که فقط پرسپولیس به مراحل بالاتر صعود کرد. شهر خودرو و سپاهان در مرحله گروهی با لیگ قهرمانان وداع کردند، استقلال هم در مرحله حذفی مقابل پاختاکور ازبکستان شکست خورد.

رقابت‌های این فصل با شرایط متفاوتی نسبت به سال‌های گذشته برگزار شد. با توجه به شیوع ویروس کرونا مسابقات این فصل از هفته سوم مرحله گروهی به صورت متمرکز در کشور قطر برگزار شد و تیم‌ها به صورت جداگانه در منطقه شرق و غرب به رقابت پرداختند. مرحله حذفی نیز بر خلاف سال‌های گذشته به صورت تک بازی برگزار شد.

پرسپولیس کار خود را در لیگ قهرمانان از دوحه قطر آغاز کرد. سرخپوشان در هفته اول به مصاف تیم پُر ستاره الدحیل رفتند و با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب این تیم شدند. ادمیلسون جونیور و ماریو مانجوکیچ گل‌های الدحیل را زدند. پرسپولیسی‌ها در هفته دوم هم مقابل الشارجه متوقف شدند. علی علیپور هر ۲ گل قرمزها را زد.

از هفته سوم شرایط برای پرسپولیس فرق کرد. با وجود اینکه بازیکنان خوبی مثل علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و علی علیپور از این این جدا شدند اما شرایط نه تنها بد پیش نرفت بلکه خیلی هم خوب شد. بازیکنان جدید پرسپولیس به خوبی در تیم جا افتادند و عصای دست یحیی گل محمدی در این رقابت‌ها لقب گرفتند.

پرسپولیس در هفته سوم با تک گل شجاع خلیل زاده مقابل التعاون به برتری رسید و در هفته چهارم با تک گل بشار رسن این نتیجه را مقابل نماینده عربستان تکرار کرد. سرخپوشان در هفته پنجم دوباره مقابل الدحیل تسلیم شدند و با حساب یک بر صفر مقابل یاران رامین رضاییان شکست خوردند. معز علی از روی نقطه پنالتی تک گل این بازی را به ثمر رساند‌. با این نتیجه سرنوشت شاگردان یحیی گل محمدی برای صعود به هفته پایانی کشیده شد.

پرسپولیس در هفته آخر با ۴ گل مقابل الشارجه به پیروزی رسید و با اقتدار به عنوان تیم اول راهی مرحله بعد شد. شجاع خلیل زاده، عیسی آل کثیر، وحید امیری و مهدی عبدی در این دیدار برای سرخپوشان گلزنی کردند. تیم پُر ستاره السد حریف پرسپولیس در مرحله بعد شد تا همه انتظار یک بازی سخت را مقابل شاگردان ژاوی داشته باشند. پیش بینی‌‌ها درست از آب درآمد و بازی پرسپولیس و السد بسیار نزدیک دنبال شد اما گل عیسی آل کثیر در دقیقه ۸۸ حکم صعود نماینده کشورمان را امضاء کرد.

سپس  پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف پاختاکور ازبکستان می رفت. پاختاکور موفق شده بود استقلال ایران را شکست دهد. این دیدار تحت تاثیر اخراج زودهنگام جلال الدین ماشاریپوف ستاره ازبک‌ها قرار گرفت که دقیقه ۱۵ پس از تکل خشن روی پای بازیکن پرسپولیس از داور کارت قرمز گرفت. در ادامه شاگردان یحیی گل محمدی با ۲ گل عیسی آل کثیر حریف را شکست دادند.

پرسپولیس در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب حریف تیم باکیفیت النصر عربستان شد. عیسی آل کثیر به دلیل خوشحالی پس از گل جنجالی در دیدار با پاختاکور در فاصله چند ساعت مانده تا آغاز مسابقه محروم شد تا شوک بزرگی به سرخپوشان وارد شود اما دیگر بازیکنان پرسپولیس با تعصب خاصی مقابل نماینده عربستان ظاهر شدند. پس از تساوی یک - یک ۲ تیم در وقت‌های معمول و اضافی، پرسپولیس در ضربات پنالتی حریف را شکست داد و به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

از همان بازی نیمه نهایی مشخص شد که یحیی گل محمدی نمی‌تواند در مسابقه فینال از وحید امیری و احسان پهلوان به دلیل محرومیت استفاده کند. شجاع خلیل زاده هم این تیم را به مقصد الریان قطر ترک کرد تا شوک بزرگی به پرسپولیس وارد شود. جدایی خلیل زاده ضربه بزرگی به پرسپولیس وارد کرد زیرا این بازیکن یکی از کلیدی ترین نفرات سرخپوشان در راه رسیدن به فینال آسیا و قهرمانی‌های متوالی در لیگ برتر بود. محرومیت آل کثیر هم بخشیده نشد تا گل محمدی با دست خالی به جدال با اولسان هیوندای کره جنوبی برود.

در بازی فینال که در الوکره برگزار شد پرسپولیس ابتدا با گل مهدی عبدی از حریف پیش افتاد اما خطای بد موقع احمد نوراللهی در ثانیه‌های پایانی نیمه اول این فرصت را به جونیور داد تا بازی را مساوی کند. در ابتدای نیمه دوم مهدی شیری یک خطای هند عجیب را در محوطه جریمه انجام داد تا VAR برای دومین بار به کمک اولسان بیاید. جونیور از روی نقطه پنالتی گل دوم را زد تا پرسپولیس باز هم در کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا ناکام بماند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
این حرفها جام نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
مارادونا
۱۸:۵۲ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
آهای هوادار لنگی میگی ما دو بار فینال اومدیم میشه بگی چجوری اومدی کی ساپورتتون کرده؟ بدبخت ها اگه وزارت نبود شماها الان باید باخیبر خرم آباد بازی داشتید این دولتم تموم میشه میره دوران جهالیتتون تموم میشه خدا بدادتتون برسه.#جهرمی#سلطانی فر#سخنگوی دولت و و و بسه توروخدا خخخخخخخخخ آدم خندش میگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
کاش اقلا جام اخلاق و جوانمردی را به پرسپولیس می دادند
Iran (Islamic Republic of)
اس اس دوبار قهرمان آسیا
۱۴:۲۹ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
یعنی حال میکنم می بینم لنگیا از دیشب تا صبح چشم رو هم نذاشتن.آخه لنگیا شانسپولیس شما رو چه به قهرمانی آسیا.آبرو و افتخار ایران اس اس با دوبار قهرمانی...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
آره حتما آبروی ایران شما هستید بازی با العین یادت نره
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۱۲ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
ولی خداییش من اصلا کنجکاو شدم ببینم این استقلالی ها هی میگن ما دوبار قهرمان شدیم، با کدام تیم ها بازی کردند و چطوری قهرمان شدند؛ نتایج بدست آمده طوری هست که واقعا من اگر جای اونها بودم اصلا دیگه درباره فوتبال صحبت نمی کردم. ببین خود فرهاد مجیدی هم خجالت کشید از قهرمانی های استقلال صحبت کنه رفته عکسش با پیراهن العین رو گذاشته!!!

مسابقات باشگاهی قهرمانی آسیا ۱۹۷۰:
مرحله گروهی:
تاج-ایران(اینجا که تازه اسمشون هم یک چیز دیگه بوده)
هومنتمن بیروت-لبنان
سلانگور-مالزی
سندرز-سری‌لانکا
مرحله نیمه نهایی : تاج-ایران2 مدان-اندونزی0
فینال: تاج-ایران2 هاپوئل تل‌آویو-اسرائیل1 (اینجا هم که افتخارشون بازی با اسرائیل هست)

جام باشگاه‌های آسیا ۹۱–۱۹۹۰
مرحله گروهی:
استقلال-ایران
السد-قطر (یعنی تو این گروه فقط دوتا تیم بودند، باورتون میشه مرحله گروهی بین دو تیم برگزار شود!!!)
نیمه نهایی: استقلال-ایران2 ۲۵ آوریل-کره شمالی1
فینال: استقلال-ایران2 لیائونینگ-چین1

یک تیم با دوتا بازی برسه فینال، الان که بازی ها متمرکز بود هر تیم تا فینال 6 تا بازی انجام داد.دیگه فکر نکنم حرفی برای گفتن باقی بمونه! کاش حداقل به چیزی که میخواهیم افتخار کنیم، یک کم در موردش تحقیق کنیم!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
مثل اینکه خیلی شیرن زبان هستی
اون زمان هم همین تیم دوچرخه سواران - شاهین - پیروزی - الان هم که شده پرسپولیس تو همون مسابقات با همین تیم ها بازی میکرد چرا جام نمیگرفت نکنه عقبه تیمتون یادتون رفته یه چند سالی بابا مسعود و بابا حسین سابق تون یه حالی داده جام اسنپی گرفتید سری تو سرها در اوردید الهی العفو الهی العفو
Iran (Islamic Republic of)
ssss
۱۴:۴۵ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
1990-91 با 7 بازی قهرمان شده
1970 هم با 4 بازی قهرمان شده
Iran (Islamic Republic of)
۴
۱۷:۱۷ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
چقدر وراجی میکنی
برو تالار افتخارات AFC رو ببین دو بار لوگوی سرورت استقلال رو مشاهده میکنی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۷:۲۹ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
اون زمان پس شما کجا بودین؟
Netherlands
ناشناس
۱۲:۲۲ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
بعضی ها واقعأ کوته فکرهست پرسپولیس باعبدی وبدون امیری وپهلوان آل کثیروشجاع رفته فینال نایب قهرمان آسیاشده ولی تیم کیسه باترکیب کامل (شیخ وقایدی ومطهری ومیلیچ وغیره)حتی جز 4تیم هم نرفته بعدمیان میگن خداجای حق نشسته وازمکافات حرف می زنند آره خداجای حق نشسته .مانایب قهرمان شدیم حالاببینیدشماها چکارکردین که حتی جز4تیم غرب آسیاهم نرفتین ?؟؟؟همیشه یه سوزن بخودت بزن یه جوال دوزبه مردم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
کوتاه و بلند نمی دونم فقط می دونم صدتا سومی و دومی مثل یک قهرمانی نمی شه. اینم جوال دوز به پرسپولیس
Netherlands
ناشناس
۱۲:۲۱ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
آخه کیسه کشای خائن وطن فروش بقول خودتون پرسپولیس (حق خوردی کرده دل شکسته ) ولی رفت فینال حالاببینیدشماها چه جنایتی مرتکب شدین که حتی جز4تیم هم نرفتین.ازمکافات عمل غافل مشو گندم زگندم روید وجو زجه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
ما یا بالا نمی ریم ، یا اگر بریم با ستاره های سوم و چهارم بر می گردیم. ستاره ز ستاره
Netherlands
ناشناس
۱۲:۱۵ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
بعضی ها واقعأ کوته فکرهست پرسپولیس باعبدی وبدون امیری وپهلوان آل کثیروشجاع رفته فینال نایب قهرمان آسیاشده ولی تیم کیسه باترکیب کامل (شیخ وقایدی ومطهری ومیلیچ وغیره)حتی جز 4تیم هم نرفته بعدمیان میگن خداجای حق نشسته وازمکافات حرف می زنند آره خداجای حق نشسته .مانایب قهرمان شدیم حالاببینیدشماها چکارکردین که حتی جز4تیم غرب آسیاهم نرفتین ?؟؟؟همیشه یه سوزن بخودت بزن یه جوال دوزبه مردم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
بی سوادا برن یه سرچ کنن میفهمن ستاره ها از کجا اومده .. چرا زووورتون میاد .. چرا نمیخاید قبول کنید لنگی هستید ... بسوووزید .. خخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
19 سال هست که لیگ قهرمانان بوجود آمده من موندم الاستقلال چه ادعایی داره خخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
یکم بلند نظر تر باشی سال های قبلشم می بینی خخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
دقیقا جام تخت جمشید - جام کوثر - جام شهدا- لیگ ازادگان - لیگ برتر چطور شد یه ستاره جعلی خدایا شفا نده یکم سوژه واسه خنده داشته باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
اینا رو .. چه خودشون رو میگیرن میگن شیریم و فلان .. والا گربه هم نبودید ... ستاره میخای .. خخخخخ
United Arab Emirates
سعید
۱۱:۳۸ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
حق خوریو حق الناس کردن ریختن اشک هوادار بجای نمیرسن خدا بر حق هست.کسای هستن خدارو انکار میکنن من واقعا براشون متاسفم. کسای هستن بدهکارن خیال میکنن موفق بشن ن برادر عزیز پارسال همین موقعه ها دل شکوندید حق الناس کردید خدا چگونه کمکتون کنه در گل خدا فقط خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
اگرپرسپولیس دوتاپنالتی الکی نمیدادمطمعن باشین کره ایها تا یکسال دیگه هم گل بزن نبودن
این تیم بخودش باخت شایداین راحت ترین جامی بودکه میتونست ببره
Iran (Islamic Republic of)
ک.م
۱۱:۰۸ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
من استقلالی هستم موقع بازی با حرارت ملی خواهان برد تیم شما بودم و قبل از بازی در جهت تضعیف پرسپولیس چیزی ننوشتم، ولی حالا که باختید و بازی تمام شد،نوبت کری خوانی داخلی است. به این وطن فروشی نمیگن، چون کار گذشته و جنبه خارجی نداره. ضمنا با سندرم دست بی قرار چه باید کرد؟خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
خدایش نمیفهمموتون!!
شیری آدم نیست؟؟حق اشتباه نداره؟؟ واقعا؟؟
اصلا میتونید درک کنید اون استرس و فشاری که روی بازیکناس توی جریان بازی ؟؟؟
همه‌تون میگین بچس ... ارهه همین بچههه این همه تلاش کرد واسه پرسپولیس البته اگه یادتون باشه؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
ولی شیری یه چیزی رو فراموش کرده بود جام باشگاههای اسیا با ایران فرق میکنه عادتشون شده بود
لیگ ایران نیست که داور خودشو بزنه به ندیدن و رد شدن بازی رو براشون در بیاره یه لحظه دست بی قرار از استین در اومد خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ک.م
۱۱:۰۲ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
اگه هواداران اجازه بدن یکی از ستاره های استقلال رو یکی دو سال به پرسپولیس قرض بدیم بالای لوگوشون بزنن. این کمک مومنانه شاید التیام دردشان بشه . ثواب داره. آخه اونا هم دل دارن و نیم قرنه که در حسرت یه ستاره هستند.بابا مسعود هم دعاتون میکنه.خخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
استقلالیا یه جوری خوشحالن که اولسان و النصر اونقدر خوشحال نیست انگاری از پل صراط رد شدن از بهشت واسه ما دست تکون میدن بابا اروم باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
وقتی پرسپولیس میره تو حسرت اینقدر حس خوبی داره که بردن خودمون این حس نداره
Iran (Islamic Republic of)
محققی
۱۰:۳۷ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
اخه چرااینهمه بی انصافی
بیشترین هزینه برای خرید بازکتهای خارجی توی این چند سال که وزیربه قول شمابابا مسعد بوده برای استقلال بوده طبق اماری که خودتون راحت میتونید به دست بیارید بیشترین استفاده ازخطاهای داوری برای تیمهای دیگه ازجمله استقلال بوده ونمونه ی بارز این قصه هفته ی گذشته وبازی باذوب اهن
تیم سوگلی به قول شما اززمانی که تواسیا نتیجه گرفت 8نفر ازبهترینهای خودشو ازدست داد ولی چون فعل خواستن رو یاد گرفتن درست صرف کنن به این مراحل وقهرمانیهارسیدن حالا شمادوست دارین ضعف تاکتیکی تیم خودتون رو نبینید بااین همه ستاره وپشت گل گهر بمونید این دیگه به شعور خودتون برمیگرده که تادنیا دنیاست باید در همین جایگاهتون بمونید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
صدای کفتارها نشان می دهد شیری زمین خورده
در فرهنگ پرسپولیس وطن فروشی جایی ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
شیر وقتی پیر میشه ، کفتارها ...بوق...
بابا شیییییییییییییییییر پیییییییییییییر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
فقط قشقایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
در گذشته مانده اند،تاسف شدید
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد زارع
۱۰:۱۸ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
زیبایی های فوتبال به برد و باخت هایش است پرسپولیس نماینده ایران بود و برای نام ایران جنگید اما باخت و....
من مانده ام چرا عده ای احمق و سبک عقل همیسه از باخت تیم های ایرانی در برابر خارجی ها خوشحال میشوند و هیاهو میکنند فرقی نداره آبی باشه یا قرمز
اگر فرزند ایرانی باید روی نام ایران تعصب و غیرت داشته باشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
درود به شرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
تیم پرسپولیس از تیم اولسان هیوندای باخته، هیچ ربطی هم به ایران و کره ندارد. بازی ملی در مورد تیم ملی است ولاغیر
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد زارع
۱۰:۰۸ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
پرسپولیس در ۳۰دقیقه نخست تحت فشار بود و اشتباهات فردی و تیمی داشت اما کم کم بر بازی مسلط شد تا اینکه در بهترین زمان ممکن به گل دیت یافت.بعد از گل با اشتباهات فردی بلای جان تیم شد.
اشتباه مسلم و بدون دلیل بازیکن در نیمه دوم جام را از پرسپولیس گرفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
خب ما هم همی رو میگیم پرسپولیس باخت بدم باخت فقط...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
جلوی وزیر و ای اف سیرک و کیسه کشای وطن فروش و VAR و داور بیشرف همینکه تا این مرحله اومدید قهرمانید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
منتظر توجیهات بودیم.
Iran (Islamic Republic of)
ن
۱۱:۲۸ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
مهم باخت بود که خدا را شکر محقق شد تا شاید در صرف هزینه بیت المال وحق مستضعفان تجدید نظر شود
Iran (Islamic Republic of)
nashenas
۱۱:۵۳ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
ما هم سیرک فدراسیون و وزارت ورزش در مورد تبانی و جعل قراردادهای طارمی و خلعتبری و ترابی و ... فراموش نکردیم هنوز ؟ چطور شد اون موقع به به و چه چه بود الان اه اه و فیس فیس
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۵۹ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
ظلمی که تیم پایتخت نشین می‌کنه بی جواب نمی‌مونه ....وقتی حامی مالی یک تیمی فدراسیون مملکت باشه یعنی تبعیض یعنی بقیه تیم ها کشک ...دیروز روز خوبی برای ما بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
وطن ما به جای مادر ماست،،،،مادر خویش را نگهبانیم
Iran (Islamic Republic of)
Aa
۰۹:۵۷ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
صدای کفتارها بلند داره میاد اشکال نداره وق وق کنین شیر زخمی برمی‌خیزد افتخار ایران پرسپولیس است
Iran (Islamic Republic of)
ک
۱۱:۲۹ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
خداوند تو را از توهم نجات دهد بیچاره بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
شیر وقتی پیر می شه کفتاره ...بوق....
بابا شیییییییییییر پییییییییییییییر
Iran (Islamic Republic of)
ک.م
۰۹:۵۷ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
فکر کردن اونجا هم مثل ایرانه که با کمک داور و بابا جون میتونن بازی رو ببرن.دنیا دار مکافاته .خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
به همین خیال باش
-
ناشناس
۰۹:۵۲ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
مقصر وزیره ،زیاد خرج این تیم نکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
گل محمدی : من باختم بدم باختم دارم به قهقرا میرم فقط بزاریییییییییییییییییییننننننننننننن برم
Iran (Islamic Republic of)
عشق فقط پرسپولیس
۰۹:۳۸ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
چقدر بعضی ها که بیشترشون کیسه کش هستن کوتا نظر هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
کوته نظر اونی که می خواد قهرمان بشه ولی عرضه اش رو نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
تیمی که حامیش دولت و حکومت و فقط طرفداراش باشن عاقبتش همینه . ظلم پایدار نیست . خدایا شکرت که انتقام بی عدالتی را گرفتی
Iran (Islamic Republic of)
ح
۱۱:۳۰ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
واقعا سخن درستیست
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۹:۳۵ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
همش بهانه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
پرسپولیس دو گل به خودش زد ویک گل به حریف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
پس با این حساب برنده بازی حتما پرسپولیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
پدر دلارهای بی حساب و کتاب نفتی بسوزه.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۱۷ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
به خطای هند شیری باید شک کرد احتمالا عمدی در کار بود
Singapore
ناشناس
۰۹:۴۶ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
خخخخخخ. خدایا شکرت بابت سلامتی که بهم دادی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
واقها متاسفم برات هرآدمی یه جا اشتباه میکنه این اشتباه هاپیش میاد.انسان باشید و انسانیت را فراموش نکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
به قول یه مربی کشتی که میگفت تو کشتی باید اینقدر قوی باشی و چنان رو حریفت مسلط باشی که بهانه ای برای داور نمونه .......حالا تو فوتبال تا یه تیمی می بازه دنبال بهان سازی مثلا بدنسازی خوب نبوده ... صبحانه خوب نبوده ... داور خوب نبوده .... بچه ها شب قبل اینستا بازی می کردن بسته اینترنتش خوب نبوده ....چی شد ؟ همه چی برعلیه شما شد که ببازی ؟ ابر و باد ومه و خورشید و فلک مقابل پرسپولیس وایسادن که ببازه ؟ آخه اینا چه حرفیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
بابا مسعود
جام نگرفتن پرسپولیس یه طرف ضایع شدن
وزارت ورزش - وزارت امور خارجه - فدراسیون فوتبال - مجلس که کلی بیانه صادر میکردن
از همه مهمتر صداو سیما ههههههه کلی کلیپ و اهنگ تدارک دیده بودن همشون موند رو دستشون
ما کلی ناراحت شدیم به خاطر باخت تیم ملی مون
از این به بعد باید تیم لنگ و جایگزین تیم ملی بدونیم اندر احوالات متوهم خیلی ها !!!
چهره میثاقی و احمدی بعد از پایان بازی هیچوقت از ذهن فوتبال دوستان پاک نخواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
اشکال نداره.کمی شاد باش پسرم
Iran (Islamic Republic of)
ت
۱۱:۳۲ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
خوشحالی دیروز را هرگز از یاد نمی برم
Iran (Islamic Republic of)
ک.م
۰۹:۰۹ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
طلا مال اونا بود تو مشت شون بود از چنگشون در آوردند.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۹:۰۷ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
خدا انتقام این دولت و وزیر نامردشو از پرسپولیس گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
راستی بازی لنگیا با بایرن مونیخ ساعت چند بود ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
اگه بهترین مربی و بازیکن ها روهم داشته باشیم، تا زمانی که یاد نگیریم حرفه ای باشیم، بازی های مهم و سرنوشت ساز رو از دست میدیم، حالا حرفه ای بودن یعنی چی؟
یعنی تیم رو کاملا از لحاظ روانی آماده کنیم و نزدیک مسابقه حساسیت بیجا درست نکنیم، حساسیت زیاد هم باعث استرس میشه، و استرس هم باعث اشتباه، الخصوص اشتباه فردی، و در نهایت بازنده میشیم، و اسمش رو هم میذاریم بد شانسی.
به قول علی پروین که حرف خیلی پخته ای زد و گفت؛
فقط کافیه خودمون باشیم تا برنده باشیم، گاهی زور زیادی باعث کش اومدن زیاد از حد بدن میشه و تو این کش اومدن هر اتفاقی ممکنه بی افته، از جمله خطا توی یک درگیریه ساده، یا دادن هند.
Iran (Islamic Republic of)
زهرا ابراهیمی
۰۸:۵۲ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
امسال نشدن سال بعد میشه قهرمان ❤️❤️
Singapore
ناشناس
۰۹:۴۶ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
سال بعد که دیگه اصلا . پاپا مسعودم نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
ان شاءالله سال بعد قهرمانیم
Iran (Islamic Republic of)
ح
۱۱:۳۴ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
پرسپولیس خوبه در توهم قهرمانی بماند برای همیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
صد سال بعد...
امسال نشد ولی ساله دیگه حتما می شه
Iran (Islamic Republic of)
مارال
۰۸:۴۱ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
یک شعار کلیشه ای،بااین باخت چیزی از ارزشهای پرسپولیس کم نمیشود.خخخخخ.ترکید پرسپولیس
Iran (Islamic Republic of)
امیرخان
۰۹:۲۶ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
شیران بیشه همیشه مورد توجه کفتارهای آبی هستند..
Singapore
ناشناس
۰۹:۴۷ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
امیر منظورت شیری هندبالیست از شیران. خخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
خوب این همه آسمون ریسمون کردید که بگید جام نگرفتید
Iran (Islamic Republic of)
amirkhan
۰۹:۲۹ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
کفتارها همیشه از دور نظاره گر شیران هستند و زمانی که به میدان می آیند با 6 جای زخم متواری میشوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
آها شیری فامیلش رو عوض کرده شیران؟؟؟
بلا نسبت شیر پاکتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
بابا شیران، حالا یکم سرتون رو بالا بگیرید اینقدر سر به زیری هم خوب نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
تفكر خطا هاي مسلم و فريب داوران و توسل به شيوه هاي متقلبانه بايد در فوتبال ايران كنار گذاشته بشه
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۸:۲۰ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
خوب بهتر که قهرمان نشدن پرشپولیشی های بی جنبه
تازه سال بعد بابا مشودشان هم نیست
Iran (Islamic Republic of)
amirkhan
۰۹:۳۱ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
امان از کفتارهای نظاره گر.6 جای زخمی که بربدن دارید را فراموش نکنید
آخرین اخبار