نماینده ولی فقیه واستاندار سیستان و بلوچستان روز پرستار را تبریک گفتند

نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان با صدور پیامی مشترک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار را تبریک گفتند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، در پیام مشترک آیت الله مصطفی محامی و احمدعلی موهبتی نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان  آمده است: حضرت زینب(س)، نماد صبر و مقاومت و کمک به نیازمندان و الگویی برای همه انسان‌ها در همه قرون و اعصاراست.

این بانوی بزرگوار از تربیت شدگان دامان حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) و جامع کمالات بودند که با ایمان عمیق و نگاه مومنانه و اعتماد به وعده‌های الهی، در برابر مصائب عظیم مقاومت ورزیدند و در کنار امام سجاد(ع) حماسه عظیم عاشورا را به آیندگان معرفی کردند.

چه مناسبتی نیکوتر از ولادت این بانوی بزرگوار اسلام برای پاسداشت مقام پرستار و به یاد آوردن زحمات و مجاهدت‌های این قشر زحمتکش است.

اینجانبان ضمن گرامی‌داشت میلاد حضرت زینب(س) دخت مکرم امیرالمؤمنین(ع)، روز پرستار را به همه مجاهدان عرصه سلامت بالاخص جامعه پرستاری، تبریک گفته و از خداوند متعال توفیق عموم جامعه را در گذار از شرایط شیوع ویروس کرونا و توفیق خاص مدافعان سلامت را در دفع این بلای همه‌گیر و خدمت به جامعه از خداوند متعال مسالت دارم.

روز پرستار در ایران، ۵ جمادی الاولی زادروز حضرت زینب کبری سلام الله علیها است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار