وضعیت شیوع کرونا در هفت شهرستان لرستان زرد شد

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا در لرستان گفت: وضعیت هفت شهرستان این استان از نارنجی به زرد تغییر یافته است و چهار شهرستان دیگر همچنان نارنجی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، احمدحسین فتایی، مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا در لرستان روز دوشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: بر اساس آخرین بررسی‌های صورت گرفته و اعلام ستاد استانی مدیریت کرونا، شهرستان‌های خرم آباد، پلدختر، ازنا و دلفان همچنان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

او افزود: شهرستان بروجرد به تازگی از وضعیت نارنجی خارج شده است و هم اکنون در کنار الیگودرز، دورود، کوهدشت، سلسله، رومشگان و چگنی جزو مناطق زرد شیوع کرونا در لرستان محسوب می‌شود.

فتایی ادامه داد: بر همین اساس محدودیت‌های گروه شغلی سه و چهار همچنان برای مناطق نارنجی برقرار است و ۵۰ درصد کارکنان دستگاه‌های دولتی به صورت شیفت بندی در محل کار حضور خواهند داشت.

او اظهار داشت: در شهرستان‌های با وضعیت زرد نیز محدودیت‌ها برای گروه شغلی چهار اجرا می‌شود، دو سوم کارکنان نیز با تشخیص مدیر مربوطه در محل کار هستند و مابقی دورکاری دارند.

محدودیت‌های وضعیت نارنجی شیوع کرونا تا پنجم آذرماه در لرستان تمدید شده است.

تا ۲۹ آذر ابتلای ۵۹ هزار و ۲۸۰ شهروند لرستانی به ویروس کرونا تایید شده است که از این تعداد یک هزار و ۲۶۳ نفر نیز جان باخته اند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۱۹:۲۹ ۰۱ دی ۱۳۹۹
سلام 5 آذر که گذشته . دی آمده برادران خبر نگار . واضح اخبار را بیان و تکلیف مردم را روشن کنید و ضعیت مدارس طبق دستورات وزارتخانه باز شوند یا نه ؟