هفت هزار و ۶۴۹ فقره بازرسی از بازار خرم‌آباد انجام شد

فرماندار خرم‌آباد گفت: هفت هزار و ۶۴۹ فقره بازرسی طی ۲ هفته نخست آذرماه در راستای اعمال محدودیت‌های ستاد مقابله با کرونا از بازار این شهرستان انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،جعفر طولابی،فرماندار خرم‌آباد اظهار داشت: ۲۰ تیم نظارتی به منظور بررسی روند اجرای محدودیت‌ها در بازار خرم‌آباد فعال بودند و در نیمه آذرماه به ۱۹۸ واحد صنفی اخطار دادند.

او ادامه داد: همچنین ۱۰۷ واحد صنفی متخلف شناسایی و جریمه و ۲۶ واحد نیز به دادسرا معرفی شدند و از صاحبان ۱۶۵ واحد صنفی شهرستان نیز تعهد گرفته شده است.

طولابی از همکاری و همراهی مردم به ویژه کسبه و بازاریان خرم‌آباد تقدیر کرد و اظهار داشت: تمامی عوامل اجرایی، نظارتی و انتظامی به ویژه دستگاه‌های متولی تلاش مضاعفی در راستای تغییر وضعیت شهرستان از قرمز به نارنجی داشته اند.

فرماندار خرم آباد گفت: از مردم درخواست می‌شود تا رسیدن به شرایط مورد نظر، نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و اجرای دقیق محدودیت‌ها پایبند باشند و از حضور در مراسم عزاداری، عروسی و میهمانی‌های خانوادگی پرهیز کنند.

از ابتدای آذرماه و در پی مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، محدودیت فعالیت اصناف در شهر‌های قرمز کشور از جمله خرم آباد، الشتر و بروجرد به مدت ۲ هفته اجرا شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.