فرماندار خرم‌آباد خبر داد؛

پرداخت تسهیلات خسارت کرونا به ۹ هزار واحد صنفی خرم‌آباد

فرماندار خرم‌آباد گفت: ۵۴ میلیارد تومان تسهیلات به ۹ هزار پرونده صاحبان مشاغل و کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا در این شهرستان پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،جعفر طولابی فرماندار خرم‌آباد گفت: ۵۴ میلیارد تومان تسهیلات به ۹ هزار پرونده صاحبان مشاغل و کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا در این شهرستان پرداخت شد.

جعفر طولابی افزود: در مجموع ۱۰۲ میلیارد تومان تسهیلات برای پرداخت به صاحبان مشاغل و کسب و کار‌های متضرر از کرونا در مرکز لرستان تصویب شده است.

او تصریح کرد: کار اعطای وام به مابقی اصناف متقاضی ادامه دارد و دیگر واحد‌های صنفی متضرر از کرونا نیز می‌توانند برای دریافت این تسهیلات ثبت‌نام کنند و تشکیل پرونده دهند.

فرماندار خرم آباد همچنین از همراهی خوب کسبه و بازاریان در رعایت محدودیت‌های جدید کرونا تقدیر کرد و افزود: کاهش شیوع و ابتلای افراد به این ویروس تنها با مشارکت مردم امکانپذیر است که امیدواریم در مدت ۲ هفته تعطیلی گروه‌های شغلی، ۲، سه و چهار این مهم محقق شود.

طولابی با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته ۳۱۲ مورد تذکر به واحد‌های صنفی متخلف خرم آباد داده شد ادامه داد: در این مدت هفت واحد بی توجه به محدودیت‌های مصوب نیز پلمب شدند.

او اضافه کرد: مصوبه دیگر ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر منع رفت و آمد خودرو‌های شخصی از ساعت ۲۱ شب تا چهار بامداد باید اجرا شود که براساس بررسی‌های بازرسان و تیم بازرسی فرمانداری در یک روز، صاحبان ۱۵۱خودرو تذکر گرفتند و ۲ خودرو نیز توقیف شدند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار