مهدی: تاریخ دیدار استقلال و پرسپولیس مشخص شده است

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره تاریخ دربی پایتخت توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سهیل مهدی، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران درباره رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مسابقات لیگ اظهار داشت: در ۵ هفته اول مسابقات تذکرات لازم را دادیم. گزارشات به کمیته انضباطی داده شد و برخی از محرومیت‌ها شامل حال برخی از تیم‌ها شد. جریمه‌ها بیشتر نقدی است.

او افزود: مسائل بهداشت شخصی را داریم تا بتوانیم وارد ورزشگاه‌ها شویم. در درجه اول افراد در ذات رفتاری خودشان قرار دارند و باید نشان دهند که به عنوان الگو و سمبل جامعه مومن و معتقد به اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی هستند. از این هفته ناظران پزشکی  بر تایید ناظران ما گزارشاتی را آماده می‌کنند. هفته اول را به تیم‌ها واگذار کردیم تا ببینیم تا چه سطحی به ما کمک می‌کنند، اما چند نفری باقی مانده اند و امیدوارم قبل از اینکه کار به کمیته انضباطی برسد، همکاری لازم را داشته باشند.

مهدی ادامه داد: مربیانی که مدرک ندارند، حق شرکت در کنفرانس‌های خبری را ندارند. شرکت افراد فاقد مدرک در کنفرانس‌های مطبوعاتی موجب برخورد انضباطی با آنها می‌شود.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص صدور کارت آرش برهانی گفت: برهانی بنابر استعلامی که ما از کیمته آموزش گرفته ایم، دوره‌های مربیگری را گذرانده، اما به مرحله صدور مدرک نرسیده و لازم است کمی دوندگی اداری کند. نماینده باشگاه به جای برهانی اینگونه کار‌ها را پیگیری می‌کند.

مهدی خاطرنشان کرد:  اگر برهانی کارت می‌گرفت به واسطه اینکه قراردادش توسط باشگاه استقلال در سامانه کمیته نقل و انتقالات ثبت شده بود امکان برخورد انضباطی فراهم می شد. اجازه نمی‌دهیم افرادی که قرارداد ندارند روی نیمکت بنشینند، اما با کسانی که قرارداد دارند، اما مسائل نهایی آنها تکمیل نشده تعامل می کنیم.


بیشتر بخوانید


او درباره زمان برگزاری شهرآورد توضیح داد: در زمان بندی‌ها ۲ حالت داشتیم. ابتدا بازی‌های معوقه را کنار بگذاریم و هفته‌ها  برگزار شوند و سپس بازی‌های معوقه را در نیم فصل انجام دهیم، اما این روح قرعه کشی را بهم می‌زد و امتیازات داخل و خارج خانه بودن و مسیر قرعه کشی اول کار از بین می‌رود. حالت دیگر این است که بازی های معوقه را با برنامه‌ای که وجود دارد حفظ کنیم.

مهدی در پایان گفت: تاریخ و زمان بندی ما برای برخی از باشگاه‌ها فشرده و برای برخی دیگر آزادتر می‌شود. به این نتیجه رسیدیم که حالت دوم منطقی‌تر است تا قوانین باشگاه‌ها و امتیاز بازی خانگی، سفر‌های خارج از خانه و ... حفظ شود تا لیگ شکل مشترکی برای همه داشته باشد. امیدواریم نیم فصل اول را به موقع تمام کنیم، اما اینکه تاریخ دربی چه زمانی خواهد بود برای ما مشخص است، اما در حال بررسی‌های نهایی هستیم تا تمام موارد رعایت شود و اشتباهی در آن صورت نگیرد.  

انتهای پیام/

برچسب ها: سازمان لیگ ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار