به همت ارتش انجام شد؛

توزیع ماسک ومایع ضدعفونی کننده بین مردم کرمان

فرمانده مرکز آماد و پشتیبانی جنوب شرق کشور گفت: برای مبارزه با بیماری کرونا از زمان شیوع ویروس تاکنون ۵۰۰هزار ماسک، ۵۰۰هزار مایع ضدعفونی دست و ۵۰۰هزار مایع ضدعفونی سطوح دراستان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ علی سیفی، فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه جنوب شرق ارتش مستقر در کرمان گفت:مقام معظم رهبری می فرمایند یقینا هر چیزی که کمک کند به سلامت جامعه و کاهش شیوع  بیماری کرونا، یک اقدام حسنه است و در نقطه‌ی مقابل هر چیزی که کمک کند به شیوع این بیماری، یک سیّئه است.

او با اشاره به توزیع یک میلیون و ۵۰۰هزار ماسک ومایع ضدعفونی کننده بین مردم کرمان، تصریح کرد:از زمان شیوع بیماری کرونا برای کمک و همدلی با مردم کرمان و شهرستان‌ها تا کنون فعالیت‌های زیادی صورت گرفته است.

سرهنگ سیفی بااشاره به توزیع ماسک و مایع ضدعفونی دست و سطوح بین مردم گفت: علاوه بر این طرح ضدعفونی اماکن حساس ازجمله ضدعفونی کردن شیرخوارگاه مادر در دو نوبت، هوانیروز کرمان و موسسه فرهنگی توانبخشی ایثار در کنار ضدعفونی روزانه معابر عمومی کرمان ازجمله اقداماتی بود که انجام شده است.

او افزود: بعد از عبور از موج اول کرونا و دستور مقام معظم رهبری درخصوص حمایت از اقشار ضعیف با هماهنگی‌های صورت گرفته موفق شدیم هر ماه حداقل یک نوبت  اقلام ضروری زندگی را در مناطق محروم استان کرمان توزیع کنیم.

سیفی تصریح کرد: به همین منظور علاوه بر رزمایش یاوران سلامت ، کاروان همدلی و رزمایش کمک‌های مومنانه در ۵ مرحله برگزار شد تا بتوانیم بااین اقدامات گوشه‌ای از دغدغه‌های مردم استان را در زمان بیماری کرونا کم کنیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار