آغاز نهمین مرحله از توزیع بسته‌های معیشتی به همت جمعیت خدمات رسانی فاطمی‌های قم

به مناسبت فرا رسیدن سالگردشهادت سردار سلیمانی و ایام فاطمیه،۱۵۰۰ بسته معیشتی در مناطق محروم قم توزیع خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،آیت الله سعیدی در مراسم آغاز توزیع با تشکر از حضور پرشور مردم و خیرین در این کار خیر گفت:مساجد در دوران طاغوت بسیار محدود و زیر نظر بود و کار‌هایی مانند نماز جماعت و سخنرانی هم در خفقان انجام می شد، اما پس از انقلاب سال ۵۷ مساجد در ایران به مرحله‌ای رسیده اند که تمامی نیاز‌های مردم به کمک خیرین در تمامی عرصه‌ها مانند فرهنگی، معیشتی، خانواده و ... فعال اند و مسجد پایگاه فرهنگی اجتماعی جامعه کنونی ما شده است.

در این مرحله از توزیع به مناسبت فرا رسیدن سالگرد عروج و شهادت شهید قاسم سلیمانی و ایام فاطمیه،۱۵۰۰ بسته اقلام معیشتی، از جمله روغن مایع، ماکارونی، برنج، شکر، رب و چای با هزینه هر بسته ۳۰۰ هزار تومان که از محل خیرین استان تامین شده در مناطق حاشیه و محروم قم توزیع خواهد شد.

نماینده، ولی فقیه در قم در ادامه گفت:این کمک‌های مومنانه از آن جا نشات می‌گیرد که ما در آموزه‌های اسلامی مان داریم که در اموال شما حقی برای سائل و محروم است و مردم عزیز ایران در پاسخ به ندای رهبر انقلاب به این عرصه وارد شدند و همه جهان را به تعجب واداشتند و نشان دادند ایران با تمام دنیا تفاوت دارد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.