معاون وزیر ارتباطات:

فرودگاه پیام به قطب مهم ICT کشور تبدیل می شود

حسین فلاح جوشقانی اطمینان داد که منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام به قطب مهم ICT کشور تبدیل می شود.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین فلاح جوشقانی معاون وزیر ارتباطات در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام که به همراه مسعود همدانلو قائم مقام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و نادر ثناگو مطلق مدیر عامل منطقه صورت گرفت اظهار کرد: فرودگاه پیام یکی از مجموعه های با ظرفیت بالا در حوزه ارتباطات است که با توجه به قرار گرفتن در منطقه ویژه، مقررات دست و پاگیر را ندارد و از زیر ساخت های مناسب در حوزه ICT نیز برخوردار است.

وی با بیان اینکه فرودگاه پیام در حال گام برداشتن به سمت تبدیل به شدن به قطب حوزه ICT در کشور است خاطرنشان کرد: بهره مند بودن از وجود دیگر صنایع از جمله حوزه الکترونیک این منطقه می تواند در توسعه هر چه بیشتر دولت الکترونیک بیشتر از همیشه نقش آفرینی کند.

فلاح جوشقانی با اشاره به تحولات صورت گرفته در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام خاطرنشان کرد: زحمات صورت گرفته در این منطقه به خصوص طی سال های اخیر از سوی مدیریت منطقه قابل تقدیر است و به جرات می توان گفت که انقلابی در پیام را امروز شاهد هستیم.

وی ادامه داد: به طور قطع با برنامه های پیش بینی شده و فازهای توسعه ای که هم اکنون در این منطقه شاهد آن هستیم، فرودگاه پیام به زودی تبدیل به یکی از مهم ترین قطب های صنعتی و خدماتی به خصوص در حوزه ICT کشور خواهد شد.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: حضور سرمایه گذاران به خصوص در بخش IT و ICT ، بهره مند بودن از زیر ساخت های فیبرنوری و آب و هوای مناسب بی شک از ظرفیت هایی است که پیام را منحصر به فرد و آن را به یک قطب تبدیل کرده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.