شهید قاسم سلیمانی وعده داد و عمل کرد/ از مدیرانی که در وظایف خود کوتاهی می‌کنند راضی نیستم

پدر شهید محسن حججی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی به مردم وعده داد که تا دو ماه دیگر نابودی داعش را جشن می‌گیریم و به قول خود عمل کرد، اگر مسئولان نیز شهدا را الگوی خود قرار دهند اوضاع دولت و ملت بهتر خواهد شد.

محمدرضا حججی پدر شهید محسن حججی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با بیان اینکه، هر مسئولی که به وظایف خود عمل کرد و خود را خدمتگزار مردم دانست محبوب خدا و ملت شد، اظهار داشت: مدیران باید این توفیق الهی را که نصیبشان شده است غنیمت بشمارند و به مردم خدمت کنند.

او با اشاره به اینکه هنوز افرادی مانند شهید محسن حججی و دیگر شهدا در بین مردم هستند، گفت: مسئولان ما به جوانان نخبه و متعهد در زمینه‌های مختلف میدان بدهند و از قابلیت‌های آن‌ها استفاده کنند.

حججی با اشاره به وعده شهید حاج قاسم سلیمانی مبنی بر اینکه «تا دو ماه دیگر نابودی داعش را جشن می‌گیریم» گفت: در سیره شهدا حرف مساوی عمل و تنها دغدغه آنان نیز محقق کردن وعده‌هایشان بود.

او افزود: شهید محسن حججی درباره فرهنگ، به خصوص تهاجم فرهنگی دشمنان نگران بود و بنابراین نباید فرهنگ غرب بر جامعه و مردم ما مسلط شود.

پدر شهید محسن حججی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی و امثال ایشان هیچ‌وقت به دنبال ریاست طلبی و دیده شدن نبودند، گفت: مسئولان ما شهدا را الگوی زندگی خود قرار دهند و نباید فرهنگ غربی در زندگی‌شان راه پیدا کند.

او با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «فریب لبخند دشمنان را نخورید» گفت: مسئولان در زمینه‌های مختلف به توصیه‌های رهبری توجه کنند نه اینکه بر خلاف آن رفتار کنند.

حججی با اشاره به شهادت شهید محسن فخری‌زاده بیان کرد: اگر همه مسئولان پای آرمان‌های انقلاب اسلامی بایستند و از نظر سیاسی ضعف نداشته باشند، دشمن جرأت چنین جسارت‌هایی را پیدا نمی‌کند و مدیران باید در این خصوص هوشیارتر عمل کنند.

او در پایان گفت: برای حفظ انقلاب اسلامی شهید داده‌ایم و به سهم خود از مدیرانی که در وظایف خود کوتاهی می‌کنند راضی نیستم.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.