رحمان رضایی:

در تیم، جو خوبی وجود دارد / برای قلعه نویی احترام قائل هستم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: با شرایط خوب و در اختیار داشتن تمام بازیکنان به‌مصاف گل گهر می‌رویم و امیدوارم نمایش قابل قبولی را ارائه دهیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رحمان رضایی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در نشست خبری پیش از دیدار حساس برابر گل گهر سیرجان گفت: درحالی به‌مصاف گل گهر می‌رویم که تمام بازیکنان را در اختیار داریم و فقط قریشی به‌دلیل مصدومیت در کنار تیم نخواهد بود. چند بازیکن بعد از بازگشت از قرنطینه در طول هفته همراه تیم تمرین کرده‌اند، اما هنوز به شرایط مسابقه نرسیده‌اند، ولی اکثر بازیکنان در شرایط بهتری به‌سر می‌برند.

رضایی درخصوص تیم گل گهر و مربی آن اظهار نظر کرد و گفت: گل گهر جزء تیم‌هایی‌است که بازی متفاوت و مدرنی از خود ارائه می‌دهد و مربی بسیار خوبی دارد، قلعه نویی پرافتخارترین مربی لیگ برتر است، افتخار شاگردی‌اش را داشته‌ام و برایشان احترام قائل هستم.

او افزود: دیدار سختی پیش رو داریم؛ البته در هفته اخیر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و تیم حریف را به‌خوبی آنالیز کردیم. گل گهر همیشه بازی مناسبی به‌نمایش گذاشته و ما نیز با اضافه شدن اکثر بازیکنان بازی قابل قبولی را به‌نمایش خواهیم گذاشت.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در پایان با اشاره به اشتباهات داوری در هفته‌های اخیر و قاضیان دیدار فردا خاطرنشان کرد: امیدوارم در بازی فردا شرایط داوری بهتر شود، در دیدار گذشته یک پنالتی محرض برای ما گرفته نشد که داوران نیز بدون اختلاف نظر آن را تایید کردند. درخواستم از تیم داوری یک قضاوت منصفانه است تا اشتباهات را مشاهده نکنیم.



انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.