بخشدار جدید گلستان معرفی شد

طی مراسمی با حضور مسئولان سیرجان از زحمات مجید زنداقطاعی بخشدار سابق گلستان قدردانی و امین داوری به عنوان سرپرست جدید این بخشداری معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سهراب بهاالدینی فرماندار سیرجان در مراسم تودیع و معارفه بخشدار گلستانِ سیرجان ضمن قدردانی از زحمات بخشدار سابق گفت: شهرستان سیرجان نسبت به دیگر شهر‌های استان و کشور از پیشرفت و توسعه عمرانی بهتری برخوردار است و در بحران کرونا نیز بسیاری از شهرستان‌ها با رکود و مشکل تعطیلی صنوف مواجه شدند، اما در سیرجان به همت مردم، نهادها، نماینده سیرجان و وجود شرکت‌های صنعتی و معدنی در حوزه‌های راهسازی، عمرانی و جذب سرمایه‌گذاری همچنان فعال است.

او با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی که به همت بسیج و شبکه بهداشت و درمان به شیوه محله و خانواده محور در شهرستان سیرجان در حال انجام است، افزود: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی طرحی محله محور و مردمی است که با رویکرد هر خانه یک پایگاه سلامت، برای غربالگری و شناسایی مبتلایان اجرا می شود.

بهاالدینی تصریح کرد: در این طرح علاوه بر شناسایی بیماران و قرنطینه افراد، به خانواده‌های نیازمند با ارائه بسته‌های معیشتی کمک می شود و امیدواریم با اجرای صحیح این طرح که تا پایان امسال ادامه دارد، بتوانیم بر بیماری کرونا غلبه کنیم.

او با بیان اینکه بخش گلستان از نظر جغرافیایی و راه‌های ارتباطی بخش بزرگ و وسیعی است که از جهات مختلف به شهر‌های داراب، حاجی‌آباد و بافت متصل است، بیان داشت: یکی از ویژگی‌های مدیریتی بخشدار سابق گلستان، حضور میان مردم روستا‌ها بود و از نزدیک مشکلات آن‌ها را پیگیری می‌کرد که امیدواریم بخشدار جدید نیز همین روش را ادامه دهد و انتصاب بخشدار سابق به عنوان فرماندار جدید بافت یک افتخار بزرگ برای مردم سیرجان است.

فرماندار ویژه شهرستان سیرجان با اشاره به یکی از وظایف بخشداران که هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی است، گفت: ما به بخشداران اختیار تام دادیم تا بدون فوت وقت و در سریعترین زمان ممکن، مشکلات مردم را در استان و یا حتی در کشور پیگیری کنند.

بهاالدینی افزود: با پیگیری‌های مجدانه نماینده مجلس و معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری، تفاهم‌نامه‌ای در تهران در خصوص اجرای عملیات آسفالت محور خواجوشهر منعقد شد که به زودی شروع به کار خواهد کرد.

نماینده عالی دولت در سیرجان همچنین از ساخت شهرک صنعتی در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: به معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری ماموریت داده شده که ساخت شهرک صنعتی در بخش گلستان را پیگیری کند و شورا و بخشداری نیز یک مکان را تعیین کنند تا سرمایه‌گذاران با توجه به پتانسیل‌های این بخش، از این فرصت استفاده و سرمایه گذاری کنند.

او ضمن قدردانی از شرکت نظم آوران به عنوان معین اقتصادی بخش گلستان که یکی از معین‌های فعال اقتصادی در استان است، بیان داشت: در حوزه گلیم، طی این هفته جلسه‌ای با حضور معاون مدیرکل میراث فرهنگی برگزار شد تا بررسی کنیم چگونه می توانیم از امکانات و امتیاز شهر جهانی گلیم استفاده کنیم تا بیشترین استفاده را داشته باشیم.

بهاالدینی با اعلام اینکه در بحث امنیت و وحدت بین مسئولان نباید با کسی معامله کنیم، افزود: امنیت نیاز اساسی مردم است و بنده خواستار برگزاری جلسه شورای انتظامی بخش به صورت ماهانه در محل بخشداری هستم.

در این مراسم از زحمات مجید زنداقطاعی بخشدار سابق گلستان قدردانی و امین داوری به عنوان سرپرست جدید این بخشداری معرفی شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار