افتتاح مرکز تحقیقات حقوق زنان و خانواده دانشگاه آزاد دامغان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان گفت: اولین مرکز تحقیقات حقوق زنان و خانواده استان سمنان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان افتتاح شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، نعمت الله نعمتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان گفت: احکام خانواده، تربیت فرزندان، شناسایی آسیب‌های جامعه و بررسی قوانین حقوق زنان از مواردی است که در این مرکز مورد تحقیق قرار می‌گیرد.

او اظهار داشت: این مرکز با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان و بسیج دانشجویی استان سمنان در محل دانشگاه ایجاد شده و آغاز به کار کرده است.

نعمتی اضافه کرد: دانشگاه آزاد و بسیج برای رسیدن به اهداف بلند خود در این مرکز، نیازمند همراهی و همکاری کلیه نهاد‌های مرتبط با موضوع خانواده هستند.

او بیان کرد: با توجه به اینکه دانشکده حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان یکی از پنج دانشکده برتر کشور است و رشته حقوق خانواده در این دانشگاه تدریس می‌شود، مرکز تحقیقات حقوق زنان و خانواده در این دانشگاه ایجاد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان، زنان و خانواده را ۲ قطب اصلی فعالیت تحقیقاتی در این نهاد دانست و افزود: مسائل و مشکلات در خانواده از محور‌های اساسی اقدام‌های مرکز تحقیقات حقوق زنان و خانواده به شمار می‌آید که امیدواریم بتوانیم نقش مهمی در کاهش آسیب‌ها و از بین بردن مشکلات خانواده و پیشگیری از آسیب‌ها داشته باشیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار