مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل در سخت‌ترین شرایط تحریم اقتصادی کشور ، افزون بر ۷ هزار و ۵۰۰ قطعه استراتژیک صنعتی را بومی سازی کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حمیدرضاخوروش رئیس هیات مدیره مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل گفت: فرآیند تولید، فناوری، توسعه و همچنین قطعات مورد نیاز صنعت فولاد به همت متخصصان مجتمع صنعتی فولاد کویر آران و بیدگل بومی سازی شده است.

حمیدرضاخوروش افزود: حمایت از استقرار و توسعه صنایع پایین دستی فولاد در منطقه، از راهبرد‌های اساسی این مجتمع در راستای اهداف بلند توسعه پایدار، توسعه اقتصادی منطقه و استقلال کشور است.


او گفت: همچنین جایگاه پسماند مجتمع فولاد کویر با ظرفیت دو هزار متر مکعب در فضایی به وسعت هزار و ۲۷۶ متر مربع و با هزینه‌ای افزون بر ۱۰ میلیارد ریال ساخته شده است.

مدیرعامل مجتمع فولاد کویر شهرستان آران و بیدگل افزود: در این طرح مساحت جایگاه پسماند مجتمع از ۶۱۶ متر مربع هزار و ۲۷۶ متر مربع وسعت یافته است و با بهره برداری از این طرح تمام پسماند‌های صنعتی در فضایی استاندارد و محافظت شده نگهداری و بدون پرت محیطی به صورت مکانیزه از محیط خارج می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.