در 24 ساعت گذشته:

نجات ۵ نفر با تلاش آتش نشانان همدانی

رئیس سازمان آتش نشانی همدان از نجات ۵ نفر با تلاش آتش نشانان این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، صادق پور سینا، رئیس سازمان آتش نشانی همدان گفت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات دیروز، ۳ عملیات اطفای حریق و ۵ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات شهرهمدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

او افزود:عملیات‌های انجام شده در این تاریخ ۳ مورد آتش سوزی شامل ۲ مورد حریق منزل در اسلامشهر و جاده فقیره و حریق باغ در جاده سد اکباتان بوده است.

رئیس سازمان آتش نشانی همدان با بیان اینکه ۵ مورد عملیات امداد و نجات شامل ۲ مورد نجات افراد محبوس شده در آسانسور در بنی هاشم و بین النهرین، نجات افراد محبوس شده در منزل در خیابان شهدا، تست گاز منوکسید کربن در گلزار و رها سازی اندام بدن از داخل فلزات زینتی و زیورآلات در محل بیمارستان بعثت از سوی آتش نشانان به انجام رسید، اضافه کرد:در این عملیات‌ها ۵ نفر هم با تلاش آتش نشانان نجات یافتند.

پورسینا عنوان کرد: شهروندان ۳۲۹ بار با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته اند که از این تعداد تماس ۸ مورد منجر به عملیات شده، ۱۱ تماس جهت مشاوره و راهنمایی، ۳۳ تماس اشتباه و متاسفانه ۲۷۷ مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.