استقبال گسترده کرمانشاهیان از مسابقه بزرگ کتابخوانی «مکتب سلیمانی»

معاون فرهنگی شهرداری کرمانشاه، از استقبال گسترده کرمانشاهیان از مسابقه بزرگ کتابخوانی «مکتب سلیمانی» خبر داد .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهدی عبدالمالکی معاون فرهنگی شهرداری کرمانشاه، از استقبال گسترده کرمانشاهیان از مسابقه بزرگ کتابخوانی «مکتب سلیمانی» خبر داد گفت : در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی و با محوریت مطالعه کتاب «سردار مقاومت و سرباز ولایت» نوشته قاسم نصیرزاده این مسابقه در حال انجام است.

او گفت : در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار دلها، سپهبد حاج قاسم سلیمانی، مسابقه بزرگ کتابخوانی «مکتب سلیمانی» به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه ویژه عموم مردم با شعار سردار مقاومت و سرباز ولایت در حال برگزاری است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه ادامه داد: این مسابقه با هدف بسط مکتب مقاومت در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی و با محوریت مطالعه کتاب «سردار مقاومت و سرباز ولایت» نوشته قاسم نصیرزاده در حال انجام است.

او از استقبال گسترده کرمانشاهیان از مسابقه بزرگ کتابخوانی «مکتب سلیمانی» خبر داد و ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب‌ها را از فرهنگسرا‌های شهرداری کرمانشاه تهیه و پس از مطالعه به سئوالات آخر کتاب پاسخ و تا دهم دی‌ماه تحویل دهند که به ۱۰ نفر، جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود.

او اشاره‌ای به مقدمه این کتاب داشت و گفت: در مقدمه کتاب آمده، مقاومت از واژه‌های بنیادین و فطری است که ریشه قرآنی دارد و با مفاهیم و آیات اجتماعی قرآن ارتباط معناداری دارد. براساس دلالت‌های لغوی و تفسیری می‌توان آن را معادل با توحید، عدالت و در نهایت، اسلام قرار داد که این امر مهم و ذاتی، گاه با برداشت‌های نارسا به افراط و تفریط کشیده شده و بیشتر بر روش مقاومت مانند: تقابل، جنگ و قتال توجه شده است.

عبدالمالکی افزود: فرهنگسرای شهر در چهار راه مطهری (جوانشیر)، فرهنگسرای استاد جلال‌الدین کزازی در فرهنگیان جنب مسجد قبا، فرهنگسرای گل نرگس در ابتدای شهرک ژاندارمری جنب کلانتری آزادگان، فرهنگسرای کوثر در چهارراه آل‌آقا جنب پارک شهید درخشان، فرهنگسرای خانواده در بلوار جنب پارک فدک و سرای محله شهرک دولت‌آباد در سه راهی شرکت قرار دارند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.