اعزام بیش از ۳۰ مبلغ در ایام فاطمیه به مساجد شهری و روستایی ملایر

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایرگفت: مراسم هیئت‌های مذهبی در فاطمیه اول با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام روح الله نجفی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایربا اشاره به تشکیل جلسه برگزاری برنامه‌های ایام فاطمیه با فرمانداری و هیئت های هذهبی شهرستان گفت: در فاطمیه اول برنامه‌های مناسبتی در مساجد شهر و روستا با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

او با اشاره به اعزام مبلغان به مناطق مختلف شهری و روستایی ملایر گفت: بیش از ۳۰ نفر از مبلغان در ایام فاطمیه به مناطق شهری و روستایی ملایر اعزام می‌شوند.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایربا بیان اینکه همزمان با فرارسیدن ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س) شورای هیئت مذهبی تشکیل جلسه داده و نسبت به برگزاری مراسم ایام فاطمیه به تبادل نظر پرداختند گفت: با توجه به برنامه‌های مختلف عزاداری و سوگواری برنامه ریزی شده و مقرر شداجتماع مسئولان هیات مذهبی در آینده نزدیک برگزار شود.

نجفی سیاه پوش کردن فضای شهر، برگزاری مراسم روضه خوانی ویژه خواهران با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، انجام روضه تلفنی برای مردم به همت مداحان و روحانیان، و همچنین بارگزاری مرثیه و سخنرانی از سوی روحانیان و مداحان در فضای مجازی و کانال‌های مرتبط را از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای ایام فاطمیه از سوی اداره تبلیغات اسلامی ملایر در ایام فاطمیه برشمرد.

او در ادامه با اشاره به همزمانی برنامه‌های ایام فاطمیه با سالگرد سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و چهلمین روز شهادت شهید فخری زاده گفت: این برنامه‌ها در مساجد و حسینیه‌ها نیز برگزار می‌شود.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایربا اشاره به اینکه همزمان با دهه بصیرت نیز برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان با همکاری سایر دستگاه‌ها و نهاد‌ها برگزار می‌شود گفت: راه اندازی کاروان خودرویی بسیجیان، گروه‌های مردم در ۹ دی ماه در ملایر و برگزاری مراسم بزرگداشت این دهه در نقاط مختلف شهرستان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، تجمع روحانیان و طلاب ملایر در مسجد جامع شهرستان به مناسبت دهه بصیرت، برگزاری مسابقه فرهنگی به مناسبت دهه ولایت، حضور راویان در مساجد با هدف بصیرت افزایی مردم از دیگر برنامه‌های این اداره خواهد بود.

نجفی با اشاره به اینکه در میلاد حضرت زینب نیز ۳۰۰ بسته معیشتی هر کدام به ارزش ۲۵۰ هزار تومان از سوی قرارگاه حاج قاسم سلیمانی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی ملایر توزیع شد گفت: فعالیت کاروان خدمات به منظور خدمت به روستاییان در مناطق روستا‌های کم برخوردار نیز از دیگر فعالیت‌های گروه‌های جهادی و روحانیان در سطح شهرستان ملایر بوده است.

منبع: شبستان
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.