لیگ بسکتبال آمریکا NBA/ لیکرز اولین پیروزی خود را دشت کرد/ کلیپرز صدر نشین شد

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آمریکا NBA بامداد امروز تیم لس آنجلس لیکرز موفق شد تیم دالاس را از پیش رو بردارد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آمریکا NBA بامداد امروز در کنفرانس غرب و شرق تیم بروکلین نتس و بوستون سلتیک، دالاس ماوریکس و لس آنجلس لیکرز،کلیپرز و دنور ناگتس به مصاف هم رفتند.

تیم بسکتبال بروکلین نتس توانست تیم بوستون سلتیک را با نتیجه ۱۲۳ بر ۹۵ شکست دهد و دومین پیروزی خود در این دوره از رقابت‌های بسکتبال آمریکا NBA را جشن و در صدر جدول کنفرانس شرق قرار بگیرد.

کایری ایروینگ از تیم بروکلین نتس با ۳۷ امتیاز، ۶ ریباند و ۸ پاس گل بهترین بازیکن میدان بود. جایلن براون هم برای بوستون ۲۷ امتیاز، ۸ ریباند و ۳ پاس منجر به گل داشت و بهترین بازیکن تیمش بود.

در دیدار دوم  لس آنجلس لیکرز موفق شد با نتیجه ۱۳۸ بر ۱۱۵ دالاس را از پیش رو بردارد و اولین پیروزی خود در این دوره از رقابت‌های بسکتبال آمریکا NBA را به دست آورد.

آنتونی دیویس از لیکرز در این دیدار ۲۸ امتیاز، ۸ ریباند و ۵ پاس منجر به گل داشت و بهترین بازیکن میدان بود. در ترکیب دالاس نیز لوکا دونچیچ با ۲۷ امتیاز، ۴ ریباند و ۷ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

در آخرین دیدار بامداد امروز تیم بسکتبال لس آنجلس کلیپرز توانست تیم دنور ناگتس را با نتیجه ۱۲۱ بر ۱۰۸ شکست دهد و دومین پیروزی خود را جشن بگیرد. کلیپرز با این برد در صدر جدول کنفرانس غرب قرار گرفت.

نیکولا جوکیچ از تیم دنور در این دیدار ۲۴ امتیاز، ۹ ریباند و ۱۰ پاس منجر به گل داشت و بهترین بازیکن میدان شد. در ترکیب کلیپرز هم پل جورج موفق شد با کسب ۲۳ امتیاز، ۵ ریباند و ۹ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار