مرتضایی: لیگ برتر فوتسال ایران جزو ۵ لیگ برتر دنیا است

سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد درباره شرایط لیگ برتر ایران توضیحاتی را بیان کرد.

مجید مرتضایی سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی این تیم در برابر سن ایچ ساوه در مسابقات هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: ما سال گذشته در لیگ برتر در دور رفت بازی را به تیم سن ایچ واگذار کردیم، اما در دیدار برگشت توانستیم نتیجه را جبران کنیم و این تیم را در ساوه شکست دهیم. فصل گذشته در مرحله پلی آف هم ما با این تیم بازی کردیم که یک بازی را تیم ما باخت و یک بازی هم سن ایچ شکست خورد. در نهایت بازی ما با این تیم به دیدار سوم کشیده شد که متاسفانه در ضربات پنالتی تیم ما از سن ایچ شکست خورد.


بیشتر بخوانید


بازی با سن ایچ ساوه فینال لیگ خواهد بود

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا افزود: به هر حال بازی هر ۲ تیم چه از لحاظ تکنیکی و چه از لحاظ برنامه ریزی تیمی به هم بسیار نزدیک است؛ بنابراین بازی فردا یک دیدار بسیار سخت و در عین حال جذاب و مهیج خواهد بود. نمی‌توان از الان پیش بینی کرد که کدام تیم پیروز این مسابقه خواهد شد. هم ما و هم سن ایچ، مسابقات لیگ را خوب شروع کرده ایم و در هر ۲ مسابقه موفق شدیم حریفان را شکست دهیم. در حقیقت می‌توان گفت بازی فردای ۲ تیم فرش آرای مشهد و سن ایچ ساوه فینال زودرس دور رفت لیگ برتر است. تمام تلاش تیم ما این است که بتوانیم ۳ امتیاز کامل این مسابقه را کسب کرده و با دست پر به مشهد باز گردیم.

مرتضایی درباره مصدومان و محرومان تیم فرش آرا در بازی با سن ایچ ساوه بیان داشت: معین افشار بازیکن تاثیرگذار تیم ما در بازی هفته گذشته برابر ملی حفاری اهواز مصدوم شد و متاسفانه به بازی فردا برابر سن ایچ ساوه نخواهد رسید.

بازی ما با ملی حفاری در چند سال گذشته لیگ برتر بی سابقه بوده است

سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد همچنین دربار کیفیت مسابقات این فصل لیگ برتر نسبت به دوره‌های گذشته گفت: به غیر از بازی هفته گذشته تیم ما با ملی حفاری اهواز، سایر بازی‌ها هنوز آن کیفیت لازم را پیدا نکرده اند. تیم ما هفته گذشته یک بازی فوق العاده برابر ملی حفاری اهواز برگزار کرد. به طوری که می‌توان گفت در چند سال گذشته چنین مسابقه‌ای در لیگ ایران بی سابقه بوده است. هر ۲ تیم توانستند یک بازی بسیار خوب و دیدنی به نمایش بگذارند. یکی از تفاوت‌های مسابقات این فصل لیگ برتر نسبت به سال‌های گذشته به خاطر تغییر قوانین بازی‌ها و نبود تماشاگران است که به نظر من این ۲ مورد در بالا رفتن کیفیت مسابقات بسیار تاثیرگذار است.

لیگ برتر فوتسال ایران جزو ۵ لیگ برتر دنیا است

مرتضایی ادامه داد: با وجود تمامی این مسائل می‌توان گفت که لیگ فوتسال ایران همچنان جزو ۵ لیگ برتر دنیا است. تیم‌ها در این ۲ هفته به خوبی نشان دادند که در هر بازی با تمام توان وارد مسابقات می‌شوند. در هر صورت من فکر می‌کنم جذابیت مسابقات این فصل لیگ برتر نسبت به دوره‌های گذشته هنوز آن کیفیت لازم را پیدا نکرده و علت آن هم به خاطر نبودن تماشاگران در سالن مسابقات است. امیدوارم هر هفته که از مسابقات لیگ می‌گذرد، جذابیت بازی‌ها افزایش پیدا کند.


بیشتر بخوانید


سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد درباره آخرین وضعیت بازیکنان این تیم پس از انجام تست کرونا عنوان کرد: تیم ما قبل از شروع هفته سوم لیگ برتر تست کرونا داد که خدا را شکر جواب تمامی تست‌ها منفی بوده است و بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم برای بازی فردا با سن ایچ ساوه هیچ مشکلی نخواهند داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار