جذب اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی برای توسعه اشتغال در هشترود

 فرماندار هشترود از جذب ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، امینیان فرماندار هشترود در جلسه رفع موانع تولید با اشاره به اینکه شهرک کشاورزی در مجموعه سد سهند احداث می‌شود گفت: ادارات متولی باید با تلاش مضاعف در ایجاد این شهرک تلاش کنند و جلوی خام فروشی محصولات کشاورزی از جمله محصول گندم را بگیرند.

او افزود: دستگاه‌های اجرایی باید، جهت گیری هدفمند برای اشتغال و درآمد پایدار داشته باشند و به افرادی که در سطح منطقه سرمایه گذاری می‌کنند تسهیلات ارائه دهند.

او با بیان اینکه برای بهبود اشتغال در هشترود باید قدم‌های موثری برداشته شود گفت: زمینه جذب سرمایه گذار باید در شهرستان بروز رسانی شود تا بتوانیم از وجود سرمایه گذاران داخلی و خارجی در این منطقه بهره‌مند شویم.

 امینیان با اشاره به اینکه شهرستان هشترود برای سرمایه گذاری آماده بوده و زیرساخت‌هایی همچون آزادراه، زمین مناسب، آب، گاز، خط آهن و... در این منطقه فراهم است، گفت: در واقع می‌توان گفت که هشترود، بهشت سرمایه گذاران است.

او با تاکید بر اینکه هشترود در زمینه کشاورزی، صنعت، معدن، صنایع تبدیلی، سنگ‌های تزئینی، دامداری و... آماده جذب سرمایه گذار است، افزود: متاسفانه خام فروشی منابع، سودی برای شهرستان ندارد و باعث تخریب جاده‌ها و کاهش منابع نیز می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار