طوفان دیشب به هشت ساختمان نیمه تمام در مشهد خسارت زد

معاون عمرانی فرماندار مشهد گفت: از نیمه شب گذشته تا ساعت ۶ بامداد امروز بر اثر وقوع طوفان در مشهد، هشت ساختمان نیمه تمام، دیوار و داربست پروژه‌های ساختمانی تخریب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی برامکی معاون عمرانی فرماندار مشهد گفت: دیشب سرعت وزش باد در مشهد به ۵۲ کیلومتر در ساعت رسید که تعدادی اسکلت آهنی، دیوار و داربست در ساختمان‌های در حال ساخت به دلیل عدم پایداری سقوط کردند، اما کسی در این حوادث آسیب ندید.

او افزود: مسئولان اجرای طرح‌های ساختمانی می‌بایست پیشتر با توجه به هشدار‌های هواشناسی نسبت به ایمن و پایدارسازی سازه‌های نیمه تمام خود اقدام می‌کردند.

معاون عمرانی فرماندار مشهد ادامه داد: در بارش برف و وقوع کولاک شب گذشته و انسداد مسیر مشهد - کلات یک دستگاه اتوبوس مسافربری عازم مشهد در محدوده گردنه گوجگی دچار مشکل شد که با کمک نیرو‌های امدادی مسافرانش بدون حادثه به مشهد رسیدند.

برامکی بیان کرد: معمولا در روز‌های برفی در ۲ گردنه برف‌گیر رباط سفید در جاده مشهد -تربت حیدریه و گوجگی در جاده مشهد-کلات مشکلاتی برای تردد به وجود می‌آید که خوشبختانه دیروز با مشکل حادی مواجه نشدیم.

انتهای پیام//م.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.